حسن عمیدی مدال روابط عمومی کشور را دریافت کرد

حسن عمیدی مدال روابط عمومی کشور را دریافت کرد
حسن عمیدی مدال روابط عمومی کشور را دریافت کرد
مدال روابط عمومی ایران معتبرترین و بالاترین نشان این حوزه، به حسن عمیدی به عنوان اثرگذارترین مدیر روابط عمومی کشور برای تلاش سازنده و بیش از دو دهه فعالیت اثرگذار اعطا شد.

به گزارش توسعه پویا از انجمن متخصصان روابط عمومی، نخستین کنفرانس ملی مدیران روابط عمومی و بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران روز چهارشنبه – ۲۴ خرداد ۱۴۰۲- در سالن وفا غفاریان سازمان مدیریت صنعتی با حضور جمعی از استادان و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.
در این مراسم مدال روابط عمومی ایران معتبرترین و بالاترین این حوزه به حسن عمیدی به عنوان اثرگذارترین مدیر روابط عمومی کشور برای تلاش سازنده و بیش از دو دهه فعالیت اثرگذار اهدا شد.
نشان روابط عمومی پیش از این، طی سه دوره به حسن ربیعی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۱۳۹۲، سید هادی میرباقری مدیرکل روابط عمومی گروه پترو پارس در سال ۱۳۹۴ و مرحوم رضا طاهری رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در سال ۱۳۹۶ اعطا شده بود و امروز حسن عمیدی مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران چهارمین مدال روابط عمومی را دریافت کرد.

حسن عمیدی متولد سال ۱۳۵۷ تهران و دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات اجتماعی است و مدرس رشته روابط عمومی در دانشگاه است و بیش از دو دهه فعالیت در عرصه روابط عمومی حوزه‌های فرهنگی و هنری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت فعالیت دارد.
وی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین رییس موزه ارتباطات کشور را در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نو سازی صنایع ایران (ایدرو) است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58832

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *