مدیرعامل بیمه میهن که به همراه مدیران ارشد صنعت بیمه کشور به استان گیلان سفر کرده است، امروز در بازدید از سرپرستی این شرکت در این استان، مشتری مداری و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب رضایت و اعتماد آنان را از اهم وظایف این شرکت دانست.
به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی؛ سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در جریان بازدید از سرپرستی گیلان و گفتگو با کارکنان و شبکه فروش، به بررسی و ارزیابی عملکرد و مسائل جاری شعبه پرداخت و از نزدیک در جریان فرایند فعالیت ها قرار گرفت.
در جریان این بازدید که عباسعلی فراشیانی معاون فنی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، شیخ الاسلامی با قدردانی از تلاشها و زحمات کارکنان و شبکه فروش، اهداف راهبردی و برنامه های بیمه میهن در دوره جدید را تشریح و بر لزوم توجه به راهبردها و فرایندها، سرعت بخشی به امور، تعامل خوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی و ارائه خدمات کیفی تاکید کرد.
مدیر عامل بیمه میهن موفقیت و شکوفایی این شرکت را در سایه تلاش و همت کارکنان و شبکه فروش دانست و لزوم انسجام و هم افزایی برای پیشبرد امور و تحقق اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد.
شیخ الاسلامی کارکنان اجرایی و شبکه نمایندگان را خط مقدم ارتباط و تعامل با مردم و بیمه گذاران دانست و گفت مشتری مداری و اخلاق حسنه و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان، برگ برنده و رمز موفقیت ماست.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین لزوم تقویت و افزایش دانش فنی شبکه فروش را برای تعامل سازنده و اقناع مردم به اخذ پوشش های بیمه ای و ارائه خدمات کیفی به بیمه گذاران مورد تاکید قرار داد.
در ابتدای این مراسم، رحمان پدیدار سرپرست شعبه رشت ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، مسائل مرتبط با شعبه متبوع را مطرح و با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان، خواستار تقویت شعبه و اتخاذ سازوکارهای مناسب برای تسهیل عملیات بیمه گری در روند ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران شد. در این دیدار؛ نمایندگان شعبه متبوع نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح و به بیان مطالبات خود پرداختند.
لینک کوتاه: