حرفه‌ای گری، پایبندی به اخلاق و اشراف اطلاعاتی از پیش نیازهای اداره تنها شرکت بیمه دولتی کشور است

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت سهامی بیمه ایران:
حرفه ای گری، پایبندی به اخلاق و اشراف اطلاعاتی از پیش نیازهای اداره تنها شرکت بیمه دولتی کشور است
رئیس کل بیمه مرکزی در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت سهامی بیمه ایران:
حرفه‌ای گری، پایبندی به اخلاق و اشراف اطلاعاتی از پیش نیازهای اداره تنها شرکت بیمه دولتی کشور است
مدیرعامل شرکت بیمه ایران باید به صفاتی نظیر حرفه‌ای گری، اخلاق مداری، شایسته گزینی و اشراف اطلاعاتی در خصوص زوایای مختلف شرکت آراسته باشد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی،دکتر علی استادهاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اعلام این مطلب افزود: صیانت از نیروی انسانی و افزایش ضریب بهره وری منابع و سرمایه ها از مهمترین ماموریت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران است.

رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش های بیمه ایران برای استقرار سامانه های برخط، اظهار داشت: نهادناظر صنعت بیمه از هرگونه اقدام تسهیل گرایانه و عملیات آسان بیمه گری به خصوص در بخش پرداخت خسارات زیان دیدگان، حمایت خواهد کرد.

وی ضمن ابراز انزجار از اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سرداران بزرگ سپاه در سوریه نسبت به تاثیر اتفاقات این چنینی بر تقویت بنیان های اعتقادی مردم و اراده مدیران در راستای خدمت رسانی مخلصانه تاکید کرد و افزود: حفظ امنیت اجتماعی و آرامش جامعه از مهمترین رسالت های صنعت بیمه است که با تمام توان برای ایفای این وظیفه حساس، کوشا خواهیم بود.

دکتر استادهاشمی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات جامعه بیمه گران و بهره گیری آنان از فیوضات شب های قدر برای تمامی خادمان صنعت بیمه، خیر الهی و توفیق خدمتگزاری خواستار شد.

گفتنی است دکتر محمدجواد شریف زاده ، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این آیین با تاکید بر ضرورت همراهی شرکت بیمه ایران با طرح های کلان اقتصادی و بیمه ای به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=77869

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *