جلسه ارزیابی عملکرد هشت ماهه پست بانک ایران برگزار شد

 جلسه ارزیابی عملکرد هشت ماهه پست بانک ایران برگزار شد
با حضور مدیرعامل؛
جلسه ارزیابی عملکرد هشت ماهه پست بانک ایران برگزار شد
جلسه ارزیابی عملکرد هشت ماهه سال ۱۴۰۲، عصر روز سه شنبه ۷ آذرماه با حضور بهزاد شیری مدیر عامل، رئیس و عضو هیات مدیره و مدیران ستادی بانک به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها و مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از اداره روابط عمومی پست بانک ایران، در این نشست روسای ادارات کل آمار و بودجه، اعتبارات، پیگیری وصول مطالبات، امور بین الملل، حسابداری و امور سهام، خزانه داری و نظام های پرداخت و بازاریابی و توسعه بازار به ترتیب مطالب و گزارش های خود را در زمینه مدیریت منابع، ضمانتنامه‌ها، مدیریت مصارف (مطالبات غیر جاری)، عملکرد ارزی شعب، مدیریت درآمدها، مدیریت نقدینگی و مدیریت خدمات الکترونیک ارائه کردند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخی برای رفع ابهامات و سئوالات مدیران استانی برگزار شد و همچنین در پایان نشست دکتر شیری مدیرعامل ، جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و بهمنی عضو هیات مدیره بانک در جمع بندی مباحث و گزارشات مطروحه به ارائه رهنمود پرداختند.

بر اساس این گزارش، جلسات ارزیابی عملکرد، به صورت ماهانه برای رصد بر نحوه اجرای برنامه پایش و پویش سال ۱۴۰۲ بانک، در سطح مدیریت شعب استان‌ها و مناطق استان تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=70656

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *