جای خالی رگولاتورها در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

جای خالی رگولاتورها در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
فرهاد اینالوئی مطرح کرد:
جای خالی رگولاتورها در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران گفت: با توجه تحریم‌ها و شرایط کنونی کشور، برگزاری این چنین نمایشگاهی دستاورد بسیار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

فرهاد اینالوئی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا اظهار داشت: شرکت‌های پرداخت و بانکی متعددی در این نمایشگاه حضور دارند اما به نظر جای رگولاتورها در این فضا خالی است. انتظار می‌رفت که بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و آنهایی که در بخش رگولاتوری فعالیت دارند، در کنار دیگر بخش‌ها در این نمایشگاه حضور فعال‌تری داشتند و تعامل بهتری میان بخش خصوصی و دولتی برقرار می‌شد.

وی افزود: پنج شرکت هلدینگ فناوری و اطلاعات بانک ایران زمین در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و توانستند تعاملات خوبی با بخش‌ خصوصی ایجاد کنند. ما از فضای نمایشگاه برای معرفی توانمندی ها و نحوه مشارکت خود با کسانی که در این حوزه کار می کنند، استفاده کردیم و سعی شد ارتباطی خوب با استارتاپ ها، فین‌تک ها و شرکت های فناور برقرار کنیم و نظرات، ایده ها و یا محصولات خود را در حوزه بانکداری دیجیتال از طریق هلدینگ فناوری و اطلاعات بانک ایران زمین، با نام “جهان ارقام پارس” به جامعه بانکی معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *