توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام با رویکرد اقتصاد دیجیتال

ایران موفق شده است که اثر تحریم‌ها را به شدت کاهش دهد/توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام با رویکرد اقتصاد دیجیتال
ایران موفق شده است که اثر تحریم‌ها را به شدت کاهش دهد/توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام با رویکرد اقتصاد دیجیتال
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اکنون در دنیا منزوی نیستیم و توانسته‌ایم تاثیر تحریم‌ها را به شدت کاهش دهیم و باور داریم که مدیریت ظرفیت‌های موجود در داخل کشور می‌تواند تحریم‌ها را در هم شکند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور، صبح روز شنبه چهاردهم مرداد ماه در نشست هم اندیشی با صاحبان صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز که در سالن جلسات منطقه برگزار شد، پس از استماع مسائل و دغدغه‌های فعالان اقتصادی این منطقه با بیان اینکه بسیاری از مسائل مطرح شده، قابلیت حل در داخل استان را دارد، گفت: موقعیت منطقه ویژه اقتصادی پیام در کشور شاخص است از این رو باید برای بهره‌برداری از تمامی ظرفیت‌های این منطقه اقدام شود. 

وی با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد از مساحت این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفته، ادامه داد: توسعه اقتصاد دیجیتال، مهمترین هدف راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می‌شود. 

دهقان گفت: تمامی مسائل مطرح شده دارای راه حل هستند و کمیته‌های مختلف حمایت از تولید و صادرات با قاطعیت درصدد حل مشکلات هستند.

وی افزود: اراده دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور، برداشتن موانع از راه تولید، صنعت و صادرات است.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: افزایش هم افزایی و هماهنگی بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها از مهمترین مسائل مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی بود که مورد پیگیری قرار می‌گیرد. 

وی افزود: اکنون در دنیا منزوی نیستیم و توانسته ایم تاثیر تحریم ها را بشدت کاهش دهیم و باور داریم که مدیریت ظرفیت‌های موجود در داخل کشور می‌تواند تحریم‌ها را در هم شکند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=62927

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *