تلاش و برنامه‌ریزی تمامی ارکان اعتباری بانک برای کمک به توسعه استان

تلاش و برنامه‌ریزی تمامی ارکان اعتباری بانک برای کمک به توسعه استان
تلاش و برنامه‌ریزی تمامی ارکان اعتباری بانک برای کمک به توسعه استان
دکتر نجارزاده به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان سفر به استان سمنان و دیدار با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن اعلام آمادگی کامل بانک ملی ایران به منظور توسعه استان اظهارداشت: بانک ملی ایران امادگی کامل دارد که با تمام توان جهت توسعه استان گام بردارد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده با اعلام اینکه این بانک در سال گذشته به تمام تعهداتش در راستای اجرای تسهیلات تکلیفی عمل کرده است؛ افزود: بنا داریم امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به‌عمل آمده بیش از پیش در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنیم. 

وی در این دیدار ضمن تأکید بر آسیب‌شناسی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: تمامی ارکان اعتباری بانک در این سفر حضور دارند تا با طراحی محصولات اعتباری متناسب با ظرفیت‌های استان سمنان و با مشارکت استانداری و سایر ارکان ذیربط به توسعه بیش از پیش این استان کمک کنیم. 

دکتر نجارزاده با بیان این که در راستای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم اقدامات مثبت و سازنده‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: مصمم هستیم با تلاش مضاعف یاری‌رسان دولت در اشتغال‌زایی ، تکمیل و توسعه طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور باشیم و در این مسیر مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهور و همچنین مصوبات مربوط به نهضت ملی مسکن از اولویت‌های این بانک است. 

وی با تأکید بر این نکته که بانک ملی ایران بانک مردم و دولت است، کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را لازم و ضروری دانست و افزود: بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف نیاز مشتریان و خلق زنجیره ارزش با قوت ادامه می‌دهد. 

وی به وجود ۵۲ میلیون مشتری بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: امسال در بخش تسهیلات خرد توانستیم سقف تسهیلات قرض‌الحسنه را برای کمک به اقشار نیازمند، محروم و کم‌برخوردار جامعه افزایش دهیم. 

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک بودن مراسم اربعین حسینی، بانک ملی ایران در راستای خدمت‌رسانی شایسته به زائران، همچون گذشته مسأله توزیع ارز زائران اربعین را در دستور کار قرارداده است.

در ادامه این نشست، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با طرح برخی از مسائل و مشکلات استان با دکتر نجارزاده به تبادل نظر پرداخت و خواستار کمک و حمایت گسترده بانک برای توسعه راه‌های استان شد. 

وی در این دیدار ضمن تقدیر از بانک ملی ایران برای اقدامات مؤثر در حمایت از توسعه صنایع استان گفت: قدرشناس کمک‌ها و خدمات بانک ملی ایران در امور توسعه استان هستیم.

حسن مونسان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این دیدار حمایت از توسعه استان را یکی از اهداف مهم بانک ملی ایران خواند و اظهارداشت: تمرکز بانک در سال جاری کمک به توسعه طرح‌های دولت است. 

سیدمحمد شادمهر رئیس اداره امور شعب استان سمنان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و مؤثر بانک ملی ایران در استان ارائه داد.

گفتنی است در این دیدار حسن مونسان عضو هیأت مدیره، محمد نجف‌زاده عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، نصرت‌اله شهبازی معاون اعتباری و محمدرضا محمودپناه سرپرست معاونت بانکداری جامع و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران حضور داشتند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از دومین روز از سفر به استان سمنان به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک از بخش‌های مختلف شرکت کُلُران و آریا ترانسفو شرق بازدید کرد و در زمینه افزایش تعاملات و گسترش سطح همکاری‌های مشترک با مدیران عامل این شرکت‌ها به گفت ‌و گو نشست.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین در این سفر به صورت سرزده از چند شعب بانک بازدید و با همکاران گفت و گو کرد.

 دکتر نجارزاده در بازدید از شعب غدیر و دکتر چمران سمنان از نزدیک در جریان مسائل و فعالیت‌های این واحدها قرار گرفت .

وی در این بازدیدها در فضایی صمیمانه ضمن شنیدن بیان دیدگاه‌ها و نظرات کارکنان در خصوص ارائه خدمات به مشتریان، رهنمود های لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعب را ارائه کرد. 

نجارزاده با تقدیر از تلاش همکاران در ارائه خدمات گسترده به مشتریان بر اهمیت جذب سپرده‌ها و منابع جدید تأکید کرد .

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع جدید، توسعه خدمات ارزی و افزایش صدور ضمانت‌‌نامه‌ها را از جمله اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های عملیاتی بانک برشمرد. 

وی با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک، بر اهمیت مشتری‌مداری و جلب رضایت آنها تأکید کرد.
شایان ذکر است ابوالفضل نجارزاده در‌ اولین ساعات بامداد پنجشنبه در آستان مقدس امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم حاضر و ضمن زیارت این آستان مقدس نسبت به آرمیدگان این بارگاه ملکوتی ادای احترام کرد، همچنین مدیر عامل بانک ملی ایران به اتفاق هیأت همراه، در بدو‌ ورود به استانداری سمنان، با نثار گل و تلاوت آیاتی چند از کلام‌اله مجید نسبت به مقام شامخ شهید گمنام ادای احترام کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=62197

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط