تقدیر مردم سمیرم از اقدامات بنیاد علوی در تامین فرش سجاده‌ای

تقدیر مردم سمیرم از اقدامات بنیاد علوی در تامین فرش سجاده‌ای
تقدیر مردم سمیرم از اقدامات بنیاد علوی در تامین فرش سجاده‌ای
اداره اوقاف شهرستان سمیرم، اهالی روستاهای علی آباد وردشت، قلعه قدم، خفر، کرموک، شهر ونک، روستای سادات آباد با انتشار پارچه نوشته هایی از اقدامات بنیاد علوی در تهیه فرش روستاهای شهرستان قدردانی کردند.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و بنیاد علوی؛ در این پارچه نوشته آمده است: از اینکه با بهره گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت در تهیه فرش مساجد روستاهای شهرستان با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیدید و در تجهیز مساجد که دل تمامی تاریکی های ظلم و تباهی می شکافت و راه را بر شیفتگان عدل و عدالت نشان می دهد سپاسگزاری می کنیم.

همچنین اهالی و دهیاری شورای اسلامی روستای گرموک با نصب پارچه نوشته ای جداگانه، از اقدامات بنیاد علوی در نصب فرش سجاده ای در مسجد امام رضا(علیه السلام) این روستا تشکر کردند.

ساکنان شهر ونک نیز از صرف هزینه ۲ میلیارد ریالی توسط بنیاد علوی به منظور فرش کردن صحن آستانه مقدسه امام زاده معصومه خاتون(علیها السلام) تشکر کردند.

بنیاد علوی آذرماه امسال یک هزار و ۵۰۰ متر مربع فرش سجاده ای را در مساجد ۶ روستای محروم و همچنین یک حسینیه در سطح شهرستان سمیرم در استان اصفهان نصب کرد.

این فرش های سجاده ای در امامزاده زید بن علی(علیه السلام) سمیرم واقع روستای ونک، مسجد امام رضا (علیه السلام) در روستای گرموک ، مسجد حضرت سید الشهدا (علیه السلام) در روستای قلعه قدم، مسجد حضرت رسول اکرم(صل الله و علیه و آله وسلم) در روستای سادات آباد، امامزاده در روستای خفر، مسجد امام حسین (علیه السلام) در روستای علی آباد و حسینیه مهدی موعود (علیه السلام) در شهرستان سمیرم نصب شده است .
خاطر نشان می سازد این اقدامات بنیاد علوی شامل فرش های سجاده ای در مکان هایی چون مصلی، مساجد، نمازخانه های مدارس، حوزه های علمیه و حسینیه ها و در مناطق هدف این بنیاد صورت می پذیرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72208

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *