تجار مبلمان در صادرات باید ریسک‌ها را شناسایی و پوشش دهند

تجار مبلمان در صادرات باید ریسک‌ها را شناسایی و پوشش دهند
تجار مبلمان در صادرات باید ریسک‌ها را شناسایی و پوشش دهند
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در «همایش فرصت‌های تجاری وسرمایه گذاری درصنعت مبلمان» که درسالن کنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: صادرکنندگان مبلمان باید ریسک‌ها را شناسایی و پوشش دهند همچنین بهترین فرصت برای دستیابی به بازارهای خارجی صادرات محصولات غیرنفتی است.

به گزارش توسعه پویا، محمد جعفرایرانی افزود: تحریم‌های ظالمانه‌ای که سال‌هاست علیه ملت ایران وضع شده باید موجب رشد سایربخش‌های اقتصادی شود.

وی ادامه داد: در صادرات باید مزایا، معایب وموانع پیشرو را درنظر گرفت تابهترین سناریوهای احتمالی طراحی شود.

ایرانی بیان کرد: برخی موانع ممکن است به دلیل تعارض یا تراکم قوانین باشد که نیاز به تنقیح و رفع موانع قانونی برای صادرات است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد: ریسک‌های شش گانه سیاسی،قانونی، قرنطینه، نرخ ارز، عدم پرداخت و حمل ونقل در صادرات باید مدنظر فعالان اقتصادی و صادرکنندگان قرار گیرد.

ایرانی گفت: هرچند مبلمان در تاریخ باستانی ایران نقش بسزایی داشته اما درحال حاضر جایگاه قابل قبولی در بازار جهانی نداریم و باید از تمام ابزار و ارکان تولید برای رسیدن به جایگاه قابل قبول بهره‌مندشد.

ایرانی در ادامه افزود: اگر هزینه تولید را کاهش دهیم و از هنر و نبوغ اساتید و طراحان داخلی در کنار تجهیزات و ماشین آلات مدرن استفاده شود بی شک رقابت‌پذیری و مشتری مداری بهتری خواهیم داشت.

در پایان این همایش از فعالان صنعت مبلمان از سوی روح الله ایزدخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، علی رسولیان، مدیرعامل صنایع کوچک و شهرهای صنعتی و محمد جعفر ایرانی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در این همایش بین‌المللی نمایندگان تجاری از کشورهای عمان، پاکستان، قرقیزستان، عراق، امارات و افغانستان به ایراد سخن پرداختند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60872

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *