برگزاری جلسه هیئت امناء و تغییر در اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره

برگزاری جلسه هیئت امناء و تغییر در اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره
برگزاری جلسه هیئت امناء و تغییر در اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره
جلسه هیئت امناء صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور تمامی اعضا، بعداز ظهر روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ابتدا دکتر قیطاسی رئیس هیئت امناء صندوق ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت امام موسی کاظم (ع)، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر محبوب شهبازی در دوران تصدی سمت عضو هیئت امناء، با استعفای وی از پست مذکور موافقت کرده و برای میثم اروز در سمت جدید عضو هیئت امناء صندوق آرزوی توفیق، سعادت و سربلندی از خداوند منان داشت.

همچنین دکتر قیطاسی رئیس هیئت امناء از زحمات دکتر اسلام کریمی در دوران تصدی سمت مدیرعامل صندوق تقدیر و تشکر کرده و انتصاب وی بعنوان رئیس هیئت مدیره و همچنین انتصاب دکتر محمود تبریزی به سمت مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره را تبریک گقت و برای هر دو بزرگوار آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند بزرگ خواستار شد.

در ادامه دکتر تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق نیز ضمن تشکر از آقایان دکتر اسلام کریمی و محبوب شهبازی،  به ارائه گزارش عملکرد صندوق پرداخته و پیشنهاداتی جهت بهبود عملکرد ارائه کرد. 

سپس جلسه وارد دستور شد و مصوباتی در خصوص ارائه خدمات مطلوب‌تر به اعضای جامعه هدف ( خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگران) به تصویب رسید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=75091

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط