برگزاری جلسه انجمن متخصصان گردشگری ایران در گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان

دومین جلسه انجمن متخصصان گردشگری ایران بعد از برگزاری جلسه مجمع عمومی به میزبانی شرکت گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان با حضور همه اعضای هیات مدیره انجمن تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، در این جلسه ضمن بررسی شرایط حاکم بر صنعت گردشگری کشور و زیان های وارده به دست اندرکاران کلیه مشاغل مرتبط در سه سال اخیر ، هریک از اعضا نکته نظرات خود را پیرامون مسائل و موانع جاری کسب و کار این صنعت اعلام داشتند.

مقرر شد جلسات آتی با حضور تخصصی تشکل های صنفی از جمله جامعه هتلداران ، انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، جامعه تورگردانان ایران، انجام راهنمایان تور و سایر صنوف مرتبط برگزار و راهکارهای برون رفت از شرایط موجود بررسی و نتایج آن در اختیار مسئولان مورد نظر قرار گیرد.

همچنین مقرر شد سایت اطلاع رسانی انجمن به عنوان یک سایت تخصصی گردشگری و مرجع به صورت مستمر اخبار، اطلاعات، رخدادها و آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی این صنعت را در بخش داخلی و بین المللی برای بهره برداری کلیه علاقمندان فراهم کند.

مقرر شد کمیسیون های انجمن هرچه بیشتر از همکاری و ظرفیت های شرکت های تخصصی بخش خصوصی در حوزه های اقامتی، پذیرایی، حمل و نقل، آموزشی و پژوهشی، تورگردانی داخلی و بین المللی، مشاوره، مشارکت تبلیغاتی و برندینگ استفاده نمایند.

گروه هتل های بین المللی رکسان با سه برند جهانی هتلداری به نام های رکسان( پنج ستاره)، رمیس( چهارستاره) و کاوانیکا( هتل های تاریخی و میراثی) از جمله شرکت های زیر مجموعه هلدینگ سمگا در گروه مالی گردشگری است که با منابعی ای که در اختیار دارد از تدوین طرح توجیه فنی اقتصادی تا طراحی، اخذ موافقت اصولی، تامین مالی، احداث، تجهیز، آموزش و مدیریت بهره برداری و نظارت در سطح ملی و منطقه ای به سرمایه گذاران این صنعت ارایه خدمات می دهد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=47510

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط