برگزاری آزمون ارزیابی و ارتقای سطح دانش کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

برگزاری آزمون ارزیابی و ارتقای سطح دانش کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین

آزمون ارزیابی و ارتقاء سطح دانش کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین، با هماهنگی اداره آموزش این بانک در سه مرحله انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، این آزمون در راستای ارتقاء عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک و همچنین ارزیابی سطح دانش کارکنان این مرکز صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط