با مساعدت بنیاد مستضعفان ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومان کوهدشت تحویل داده شد

با مساعدت بنیاد مستضعفان 200 واحد مسکونی به محرومان کوهدشت تحویل داده شد
با مساعدت بنیاد مستضعفان ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومان کوهدشت تحویل داده شد
با مشارکت بنیاد علوی، ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن و بد مسکن (واحدهای مسکونی غیر ایمن) تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کوهدشت در استان لرستان تحویل داده شد.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ طبق تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن و بد مسکن میان بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شده بود ۳۰۰ واحد مسکونی احداث و تحویل داده شود که تاکنون دو سوم آن تحویل و به بهره برداری رسیده است و در آینده ای نزدیک ۱۰۰ واحد باقی مانده ساخته و تحویل داده می شود.

یادآور می شود: براساس تفاهم‌نامه‌ ۱۰ هزار واحدی میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن، متولی این طرح که از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده، کمیته امداد امام خمینی (ره) است و بنیاد طی این تفاهم‌نامه نقش تامین منابع مالی بلاعوض به میزان بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در احداث مسکن‌ها را برعهده دارد و پیگیری اخذ تسهیلات کم بهره نیز بر عهده بنیاد مسکن است.

همچنین براساس تفاهمنامه ۲۰ هزار واحدی میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن قرار است ۲۰۸ واحد مسکونی ویژه محرومان این شهرستان ساخته و تحویل داده شود که این عملیات هم اکنون در حال انجام است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=71383

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *