باید با تحولات دیجیتالی شدن صنعت بیمه همگام و پاسخگوی نیازها باشیم

باید با تحولات دیجیتالی شدن صنعت بیمه همگام و پاسخگوی نیازها باشیم
مدیرعامل بیمه رازی؛
باید با تحولات دیجیتالی شدن صنعت بیمه همگام و پاسخگوی نیازها باشیم
مدیرعامل شرکت بیمه رازی گفت: صنعت بیمه نیازمند تغییراتی اساسی در سه موضوع ریسک، مشتریان و مجریان بیمه است که می تواند تحول بزرگی را در این صنعت به وجود آورد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا، مجید بختیاری، مدیرعامل شرکت بیمه رازی در حاشیه بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه در پنل ” آینده بیمه‌گری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه” اظهار داشت: سه بحث مهم که در صنعت بیمه مطرح است عبارتند از ریسک، مشتریان و فعالان این عرصه که با دیجیتالی شدن صنعت بیمه تغییرات مهمی در این سه بحث ایجاد خواهد شد.

وی افزود: صنعت بیمه با ورود به عرصه دیجیتالی شدن می‌تواند سبک مدیریت و شیوه‌های خود را تغییر داده و متناسب با فضای کسب و کارهای جهانی متحول شده و رشد کند.

بختیاری اضافه کرد: با ورود تکنولوژی‌های جدید سرعت تغییرات چشمگیر بوده است. به طور مثال؛ ربات‌ها جایگزین انسان‌ها شده‌اند. کسب و کارهای سنتی به الکترونیکی تبدیل شده و خدمات پولی به اشکال دیگری انجام می‌شود.

بختیاری ادامه داد: ما نیازمند شناخت این تحولات هستیم تا بتوانیم محصولاتی متناسب با این تغییرات طراحی کنیم.

مدیرعامل بیمه رازی گفت: مشتریان و مخاطبان ما نیز با توجه به تغییر و تحولاتی که با ورود تکنولوژی‌های نوین در سبک زندگی آنها به وجود آمده نیازمند دریافت خدماتی متناسب با این تغییرات هستند که باید بتوانیم این خدمات را که نیازمند توان دیجیتالی بالا است، ارائه کنیم.

بختیاری در ادامه گفت: در بحث مجریان بیمه نیز نیاز به تغییرات اساسی است. به بیان دیگر مجریان صنعت بیمه اگر همگام با تحولات دنیای ریسک حرکت نکنند، نمیتوانند کاری از پیش ببرند.

وی اضافه کرد: صنعت بیمه با تمرکز بر دو اصل «تحول» و «دیجیتال»، و با توجه تغییرات در سبک زندگی باید به تحول دیجیتالی در صنعت بیمه برسد.

گفتنی است، بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه امسال با پنل‌های تخصصی مختلف ۲۲ تا ۲۶ آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *