بازدید معاون امور شعب استانها، از شعب استان گلستان

بازدید معاون امور شعب استانها، از شعب استان گلستان
بازدید معاون امور شعب استانها، از شعب استان گلستان
معاون امور شعب استانها با همراهی معاون اجرایی مدیریت شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان از شعب منطقه استان گلستان ضمن بازدید از شعب استان گلستان ، با همکاران شعب دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، محمد حسین مس فروش معاون امور شعب استانها در این بازدیدها با به اهمیت منابع انسانی اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای ضرورت است.

وی افزود کارکنان در نقش‌ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در ٩ ماهه سال جاری و با عنایت به اهمیت سلامت کارکنان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران و حفظ سلامت آنها تاکید کرد و در ادامه به تبیین اهداف طرح های جاری پرداخت.

در ادامه این بازدید معاون امور شعب استانها به بررسی عملکرد شعب در بخش های مختلف پرداخت و در خصوص چگونگی اعطای تسهیلات و تعهدات وفق سیاستهای اعتباری سال ٩٩ و جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق و تشکیل به موقع کارگروه های سطح سه و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه خوانی و رعایت سلسله مراتب اداری و نظم اداری نکاتی را بیان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *