بازدید استاندار از صندوق قرض‌الحسنه شاهد در منطقه سمنان

استاندار سمنان به مناسبت ۲۲ اسفند با حضور در دفتر صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه سمنان از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت مقام شهداء با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان از بخش های مختلف بازدید به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، هاشمی در حاشیه بازید از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، ضمن حضور در دفتر صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه با رییس و کارکنان این مجموعه گفت و گو کرد و از چگونگی خدمات رسانی صندوق قرض الحسنه شاهد به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو مطلع شد.

در این دیدار که حسین شکرویان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و مظاهری مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز حضور داشتند، مرتضی امیرجان رییس صندوق قرض الحسنه شاهد در منطقه سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۱، صندوق را با رضایت مندی بیش از ۹۰ درصدی به عنوان یکی از مجموعه های موفق بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر معرفی کرد.

 استاندار سمنان نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شهداء، از اقدامات صورت گرفته در صندوق قرض الحسنه شاهد تقدیر کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=53892

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط