بارندگی مانع حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه امپکس ۹۸ نشد

بارندگی مانع حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه امپکس ۹۸ نشد/ فضای نمایشگاهی بیشتری به امپکس اختصاص یابد

مدیر فروش شرکت بهین‌آور در ششمین نمایشگاه چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته گفت: بارندگی‌ها در روز دوم نمایشگاه تاثیری بر حضور بازدیدکنندگان نداشته و حتی جمعیت بیشتر نیز شده است به طوری که روز اول نمایشگاه بازدیدکننده کمتری داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه ویا و به نقل از خبرنگار ایران مراسم نیوز، علیرضا کرمی در گفت‌وگوی تخصصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: شرکت بهین‌آور اولین تولیدکننده فوم ای وی آ در ایران است که به صورت تخصصی انواع ورق های فوم و سایر محصولات فومی را تولید میکند و در حال حاضر به کشورهای آسیای میانه صادرات داریم.
وی ادامه داد: اکنون با توجه به اینکه نرخ دلار افزایش یافته اوضاع بهتری در صادرات به چشم می‌خورد. ما مواد اولیه خود را از پتروشیمی تهیه میکنیم و مواد خارجی مورد نیاز را هم وارد میکنیم. 
مدیر فروش شرکت بهین‌آور تصریح کرد: تولیدکنندگان قوی در صنعت کیف و کفش چرم داریم که ضروری است از آن ها در زمینه مواد اولیه، ماشین آلات و تسهیلات دولتی حمایت شود. متاسفانه تا کنون حمایت لازم از آن ها نشده و تمام آن‌ها خودکفا هستند.
کرمی افزود: نمایشگاه امپکس یک گردهمایی تخصصی در صنعت کیف و کفش چرم است که معمولا تولیدکنندگان در این نمایشگاه شرکت میکنند و این به نمایش کالاها، گرفتن ایده های جدید و آشنا شدن با مشتری های داخلی و خارجی بسیار کمک می‌کند.
وی گفت: انتظار داریم سالن های بیشتری به نمایشگاه اختصاص یابد تا غرفه‌های بزرگتری در اختیار داشته و تولیدات را به نمایش بگذاریم. 
مدیر فروش شرکت بهین‌آور تاکید کرد: با توجه به فرمایش رهبری که سال حمایت از تولید ملی است اگر دولت از تمام تولیدکنندگان کالا در کشور حمایت کند ما مشکل بیکاری نخواهیم داشت که درنهایت این امر موجب حمایت از تولیدکنندگان میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط