ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقا ترافیک در پایتخت

در نخستین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک مطرح شد؛
ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقا فرهنگ ترافیک در پایتخت
در نخستین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک مطرح شد؛
ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقا فرهنگ ترافیک در
پایتخت
نخستین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک با ریاست “سید مناف هاشمی” به همراه اساتید و نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان‌ها برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومى معاونت حمل و نقل، ترافیک شهردارى تهران ؛ “سید مناف هاشمى” در این نشست با بیان اینکه کمیته فرهنگى و اجتماعى به عنوان چهارمین کمیته تخصصى درحوزه حمل و نقل و ترافیک شکل گرفته است ابراز امیدوارى کرد با حضور نخبگان این حوزه شاهد اقدامات ویژه ایی در این کمیته به مشابه کمیته‌های معماری، مالی و آی تی خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد دارم صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارهای ما یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد گفت: بی شک خروجى و نتایج این جلسات براى دو گروه از افراد یکى مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها و دیگرى مدیران روابط عمومى در حوزه حمل و نقلی که می‌تواند از لحاظ شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند که اخبار و انعکاس فعالیت‌ها در حوزه حمل و نقل بطور تمام و کمال به آن رسیدگی شود و برای عموم شهروندان آگاهی و تاثیرگذاری عمیق‌تری داشته باشد، بسیار موثر است.

هاشمى با اشاره به نظرسنجى شهروندان که بیشترین دغدغه‌شان در شهر تهران را حمل ونقل عمومی و آلودگی هوا عنوان کرده‌اند تصریح کرد: حتما در این زمینه و در بخش فرهنگ سازی ترافیک به این کمیته نیاز داشتیم، ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان، ایجاد فرایندهای عملیاتی برای جلوگیری از دغدغه‌های شهروندان، ایجاد نظم و ارتقا فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برای ان برنامه ریزی شود .

معاون شهردار تهران تاکید کرد: این کمیته راهبردهای لازم را به مدیران سازمان ها و روابط عمومی سازمان خواهد داد و هدف از شکل‌گیری این کمیته تغییر رویکردها و نگاه فرابخشی به دغدغه شهروندان در حوزه ترافیک و فرهنگسازی است که امیدواریم با تغییر نگرش تاثیرات ماندگار و وسیع‌تری را در این بخش شاهد باشیم‌.

وى در پایان از حمایت و همراهی آقای ابراهیمی مشاور فرهنگی و اجتماعی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در برقراری این نشست قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *