اولین همایش سراسری اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان های بیمه “ما” برگزار شد

اولین همایش سراسری اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان های بیمه “ما” با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل، معاونین و مدیران با هدف آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش ، بررسی چالش‌ها و شناسایی فرصت‌های شبکه فروش در شهر تهران برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” حجت بهاری فر هدف اصلی برگزاری نشست با اعضای شورای هماهنگی نمایندگان را آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش دانست و گفت: این هدف از طریق برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی و معرفی نمایندگان منتخب برای ارتباط هرچه بهتر بین شبکه فروش و ستاد میسر شده است.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” بر لزوم تشکیل انجمن های صنفی تاکید کرد و گفت: رشد حرفه‌ای‌گری و اخلاق و منش حرفه‌ای با وجود چنین تشکل صنفی که ارتباط مستقیم با شغل و حرفه افراد دارد، ترویج خواهد یافت. بنابراین قابل تحسین خواهد بود اگر بزرگان و متولیان صنعت راه را برای تشکیل انجمن های صنفی هموارتر کنند.
وی درادامه با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه “ما” گفت: در شرایط کنونی صنعت بیمه کشور و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص و تغییرات سریع در مؤلفه های مؤثر در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش و همچنین ضرورت همکاری متقابل انجمن های صنفی با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه “ما” دو چندان احساس می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط