اولین نشست شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین«سلنا» با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

اولین نشست شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین«سلنا» با حضور اصحاب رسانه برگزار شد
اولین نشست شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین«سلنا» با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

علی راقی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: خودکار ایرانی «سلنا» در ۴ رنگ اصلی و ۶ رنگ فانتزی با بهترین کیفیت برای دانش‌آموزان تولید می‌شود. صنعت نوشت‌افزار در کشورمان طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش توسعه پویا، علی راقی مدیرعامل ایرانیان نوشت‌افزار آرین با برند سلنا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محصول اصلی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین خودکار ایرانی با نام «سلنا» است که در ۴ رنگ اصلی و ۶ رنگ فانتزی با بهترین کیفیت برای دانش‌آموزان تولید می‌شود. همچنین محصولات دیگری شامل: ماژیک، پاک‌کن و … بزودی به سبد محصولات اضافه خواهد شد.

راقی تصریح کرد: خوشبختانه صنعت نوشت‌افزار در کشورمان طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته و دیگر نیازی به واردات احساس نمی‌شود و در کنار آن به کشورهای آسیای میانه، عراق، افغانستان و پاکستان صادرات داریم.

وی افزود: همچنین، با وجود گران شدن مواد اولیه، همواره سعی کرده‌ایم قیمت محصولات کمترین نوسان را داشته باشد تا کمترین فشار به خریدار وارد شود.

ایرانیان نوشت‌افزار آرین «سلنا» تولید کننده باکیفیت‌ترین خودکار ایرانی در انواع رنگ‌های مختلف

شرکت ایرانیان نوشت افزار آرین با برندانحصاری سلنا با هدف تولید بهترین کیفیت محصولات لوازم التحریر درسال ۱۴۰۰ راه اندازی شد.

این شرکت ابتدا با تولیدخودکار سلنا با بالاترین کیفیت و استاندارد کار خود را آغاز کرده تا کشور عزیزمان ایران را دراین محصول به خودکفایی کامل رسانده و شهروندان عزیزمان بتوانند بهترین کالا را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن تهیه و مصرف نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=44349

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط