انتصاب کارمند قدیمی بیمه تعاون به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران

انتصاب کارمند قدیمی بیمه تعاون به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران
انتصاب کارمند قدیمی بیمه تعاون به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران
مجید ارجمند، کارمند قدیمی شرکت بیمه تعاون به کد پرسنلی ۷۵ به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران انتخاب شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه تعاون، با حکم یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، مجید ارجمند، کارمند قدیمی بیمه تعاون که با شماره پرسنلی ۷۵، خدمت خود را از روزهای ابتدایی فعالیت شرکت به عنوان اولین کارشناس شعبه مرکزی تهران آغاز کرده بود، به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران منصوب شد.

مدیرعامل بیمه تعاون، همچنین اظهار داشت: حضور آقای ارجمند، نشانگر توجه سازمانی به تمام پرسنل و نگاه درون سازمانی به رشد و اعتلای کارکنان است که هم اکنون کارمند شعبه توانسته درجات گوناگون شغلی را طی کند و هم اکنون به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران به خدمات خود ادامه دهد؛ امیدوارم این مسیر نیز ادامه داشته باشد و در سطوح بالاتر نیز وی بتواند فعالیت داشته باشد.

۱) آموزش ۲) آموزش و ۳) آموزش
مجید ارجمند، که تا پیش از این مدیریت شعبه غرب تهران را برعهده داشت، پس از انتصاب به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران از برنامه های خود سخن گفت و اظهار داشت؛ «در بحث امور نمایندگان سه اولویت داریم: ۱) آموزش ۲) آموزش و ۳) آموزش! و مبتنی بر آن بنا داریم که به مواردی نظیر: آموزش شبکه فروش؛ پویایی و پرورش شبکه فروش فعلی مبتنی بر آموزش های تئوری، معرفی تکنیم و شناسایی بازار هدف و نیز صدور در بستر سامانه فناوران اقدام کنیم».
او هچنین به راه اندازی سامانه جام اشاره کرد و اظهار داشت: این موارد بناست ذیل این سامانه بارگزاری شود و نیز بستری باشد برای آنکه شبکه فروش همواره دسترسی آنی داشته و نمایندگان جدید نیز به عنوان نقشه راه همیشگی از آن بهره مند شوند.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران همچنین بیان کرد: بنا داریم آموزش های آنلاین را تقویت کرده و نیز به صورت سالانه، دانش فنی نمایندگان را اعتبارسنجی کنیم و مابه ازای آن، گواهینامه نیز اعطا کنیم.

رتبه بندی و ارائه حمایت در دستور کار
ارجمند در ادامه تأکید کرد: در نظر داریم تا با رتبه بندی نمایندگان بتوانیم در مسیر ارائه تسهیلات و حمایت و پشتیبانی در رسته های گوناگون گام برداریم.
وی ادامه داد: همچنین ارتباط نمایندگان با بدنه شرکت و مدیران فنی و ستادی را با راه اندازی کمیته های تخصصی و نیز بهره مندی از پیشنهادات و انتقادات را تقویت خواهیم کرد و بدین ترتیب در مسیر کیفی سازی نمایندگان هم اقدام خواهیم کرد.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران اضافه کرد: از دیگر سو، به صورت الکترونیکی نیز به تقویت ارتباط با شبکه فروش خواهیم پرداخت و در مسیر بهبود انگیزش آنان برنامه ریزی هایی خواهیم داشت.
ارجمند در مبحث دیگر خود بر ایجاد و ارائه پکیج های تبلیغاتی به صورت ماهانه تأکید کرد و گفت: این مهم در این مسیر است که نمایندگان بتوانند به نحو مطلوب، با خدمات شرکت آشنا شده و به نحو مطلوب نیز به معرفی محصولات شرکت بتوانند بپردازند.

حضور رابطین امور نمایندگان در شعب
وی در ادامه تشریح برنامه های خود بیان داشت: در هر شعبه، یک رابط امور نمایندگان را خواهیم داشت که نقش آن، واسطی است با امور نمایندگان، شعبه و شبکه فروش و تسریع و تسهیل در ارتباطات نیز بدین طریق صورت خواهد پذیرفت.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران با اشاره به بخش امور مناقصات نیز گفت: بنا داریم تسهیل و تسریع در ارائه نرخ و شرایط داشته باشیم و نسبت به تهیه و تنظیم شرایط شرکت در مناقصه برای عدم ایجاد تعارض اقدام کنیم.
ارجمند همچنین بر تهیه و تنظیم تقویم آموزش سالیانه بر مبنای نیازسنجی های صورت گرفته از شعب و واحدهای فنی و ستادی، تهیه پکیج های آموزشی برای نمایندگان جدیدالورود، نظرسنجی های ادواری از شبکه فروش و ایجاد فضا و ابزار انگیزشی برای حفظ نمایندگان و جذب نمایندگان بالقوه تأکید کرد؛ وی همچنین مطرح کرد که ضمن همکاری با استارتاپ ها و حفظ سهم از صنعت در بستر آنلاین، بر حفظ و توسعه شبکه فروش و نمایندگان تأکید داریم.

گفتنی است تا پیش از این، مریم قندور، عهده دار مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران بوده که در این خصوص، مجید ارجمند ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات او اظهار داشت: وی ساختاری ایجاد کرده که مبتنی بر آن، نظم و مسئولیت پذیری و انگیزه کافی در نمایندگان را شاهد هستیم؛ متانت طبع و گشاده رویی از دیگر ویژگی های خانم قندور بوده و امیدوارم با توجه به ریل گذاری مطلوب صورت گرفته، بتوانیم این مسیر را ادامه داده و به توسعه آن نیز اقدام کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61420

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *