انتصاب مسئول جدید روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه سعدآباد

انتصاب مسئول جدید روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه سعدآباد
انتصاب مسئول جدید روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه سعدآباد
طی حکمی از سوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مسئول جدید روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه منصوب شد. دکتر سید حسین علوی آزاد مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های سرکار خانم دادیار در مدت تصدی، طی حکمی سامان مرادحسینی را به عنوان مسئول جدید روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد منصوب کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی مجموعه سعدآباد در حکم صادر شده از سوی دکتر سید حسین علوی آزاد آمده است:

جناب آقای سامان مرادحسسینی، نظر به ملاحظه ی جمیع شایستگی‌های بایسته، علی‌الخصوص تجربه ی ارزنده‌ی شما در حوزه‌ی مدیریت روابط عمومیِ دستگاه‌های کشوری و با توجه به تعهد شما به اخلاق مدیریتی و التزامتان به مبانی انقلاب اسلامی، با استعانت از درگاه خدای متعال، جنابعالی را به عنوان “سرپرست روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد” منصوب می‌نمایم.

از آنجایی که در دوره مدیریت این جانب، روابط عمومی سعدآباد حائز مرتبتی متمایز و راهبردی است، لازم می‌دانم نکاتی را به عنوان مطالبات مدیریتی به شما متذکر شوم.

مرسوم‌ است‌ در اکثر دوایر دولتی‌ و بعضاً غیردولتی‌ که‌ روابط‌عمومی‌، مأمور تولید و نشر اخبار رسمی‌ آن‌ مجموعه‌ و رابط‌ آن‌ مجموعه‌ با رسانه‌هاست‌. ضمن‌ این‌ که‌ مسئولیت‌ موصوف‌ را قطعاً یکی‌ از ماموریت‌ های‌ شما می‌ دانم‌، همینجا لازم‌ می‌دانم‌ متذکر شوم‌ که‌ این‌ تمام‌ ماموریت‌ شما نیست‌. روابط‌عمومی‌ مجموعه‌ سعدآباد، خودش‌ باید یک‌ «رسانه‌ مرجع‌، تعاملی‌ و مستقل‌» باشد.

سعدآبادِ دوره‌ جدید، بی‌شک‌ ان‌ شاء الله‌ کانون‌ تحولات‌ و اتفاقات‌ مهم‌ و مبارک‌ خواهد بود. از رخ‌دادهای‌ هنری‌ متکثر و متنوع‌ تا مواجهه‌ی‌ مردم‌ با فضای‌ سبزی‌ متفاوت‌ و فرح‌بخش‌ تر از اکنون‌ و از موزه‌داری‌ِ حرفه‌ای‌ تا مواجهه‌ی‌ واقعی‌، بی‌ پیرایه‌، علمی‌ و جذاب‌ با تاریخ‌ ایران‌ تا توسعه‌ی‌ هدفمند بازدید نخبگان‌ و فرهیختگان‌ و دانشجویان‌ و دانش‌ آموزان‌ از جاذبه‌های‌ کم‌ نظیر سعدآباد؛ همه‌ و همه‌ رخ‌دادهای‌ «سعدآبادِ نوین‌» است‌ که‌ سخت‌ نیازمند بازخوانی‌ حرفه‌ای‌ رسانه‌ای‌ برای‌ عموم‌ مردم‌ ایران‌ است‌. از آنجایی‌ که‌ دوره‌های‌ خدمت‌گزاری‌ به‌ ملت‌ رشید و تمدن‌ ساز ایران‌، بسیار زودگذرند، خودم‌ و شما را اکیداً دعوت‌ به‌ وقف‌ وجودمان‌ برای‌ سعادت‌ معنوی‌، فرح‌ و شادکامی‌ دنیوی‌ و زمینه‌ سازی‌ برای‌ تدبُّر و اندیشه‌ ورزی‌ حکیمانه‌ی‌ ایرانیان‌ و حتی‌ غیرایرانیان‌ در تاریخ‌ ایران‌ می‌نمایم‌.”

سامان مرادحسینی کارگردان و تهیه کننده تلویزیون، فارغ التحصل سینما و از فعالان حوزه رسانه‌ای، فرهنگی و هنری می‌باشد که در کارنامه خود روابط عمومی اتحادیه فیلم و سریال، مدیریت تلویزیون اینترنتی و مدیر مسئولی پایگاه‌های خبری، عضویت کانون تهیه کنندگان ایران، انجمن صنفی مدیران رسانه، روابط عمومی و سخنگویی مجمع رسانه‌های ساترا، دبیر جشنواره‌های ملی و بین المللی هنری و … را دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61735

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط