افزایش سرمایه بیمه تعاون /تداوم سودآوری بیمه تعاون

افزایش سرمایه بیمه تعاون / تداوم سودآوری بیمه تعاون
افزایش سرمایه بیمه تعاون/ تداوم سودآوری بیمه تعاون
مدیرعامل بیمه تعاون در نشست خبری با اصحاب رسانه به تداوم ۶ ساله سودآوری این شرکت بیمه اشاره کرد و گفت: بیمه تعاون امسال در بورس افزایش سرمایه خواهد داشت.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه تعاون و به نقل از پایگاه خبری نصر، یونس مظلومی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد مالی بیمه تعاون، گفت: این بیمه در ۶ سال گذشته روند پیوسته و سودآوری خوبی داشت.
وی با بیان اینکه امسال در بورس افزایش سرمایه خواهیم داشت، افزود: بر اساس این افزایش سرمایه، سرمایه شرکت از ۵۰۰ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و با این افزایش سرمایه، بیمه تعاون جزو ۱۰ شرکت برتر بیمه‌ای از لحاظ سرمایه خواهد بود.
مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: تلاش کردیم سهام شرکت به صورت طبیعی راه خودش را طی کند و حمایت کاذب نداشته باشیم تا دچار حباب نشود.
وی در خصوص اهمیت مسئولیت های اجتماعی در بیمه تعاون گفت: برای تحقق مسئولیت های اجتماعی در ورزش کاراته ورود پیدا کردیم چرا که نزدیک به سه میلیون نفر در یکی از سطوح آن فعالیت کرده‌اند و همچنین اقدام به تشکیل تیم بیمه تعاون کرده‌ایم.
مظلومی در ادامه به افتتاح ساختمان مرکزی بیمه تعاون اشاره کرد و گفت: رئیس بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران به دعوت بیمه تعاون برای افتتاح این ساختمان سفری دو روزه به تبریز داشتند و ۱۰ اسفند سال جاری رسما افتتاح می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76759

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *