افزایش سرعت خدمت‌رسانی با هوشمندسازی خدمات پستی

افزایش سرعت خدمت رسانی با هوشمندسازی خدمات پستی
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست مطرح کرد؛
افزایش سرعت خدمت رسانی با هوشمندسازی خدمات پستی
مهدی چمن زاد؛ عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: تجهیز و نوسازی شبکه پستی به ابزار نوین و فناورانه می تواند در تسهیل و سرعت خدمت به مردم موثر باشد.

 به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ چمن زاد در نشست با مدیران شرکت های فعال در حوزه تولید و خدمات موتورهای برقی با اشاره به تغییر رویکرد خدمات شبکه پستی از نامه به بسته و امانات بیان کرد: «یکی از اهداف نمایشگاه صنعت پست  حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند است.»

رئیس کمیته اجرایی نمایشگاه صنعت پست با اشاره بر لزوم توسعه خدمات پستی در ارتقای کیفیت خدمات و کمک به کاهش آلودگی های زیست محیطی گفت: «حضور شرکت های فعال در حوزه تولید و خدمات موتورهای برقی در نمایشگاه صنعت پست می تواند کمک زیادی به گردهمائی فعالان اکوسیستم پست کشور باشد.»

وی افزود: «زمینه های ورود موتورهای برقی به ناوگان موتوری شبکه پستی با توجه به تصویب طرح استفاده از وسایل نقلیه برقی در شورای عالی ترافیک کشور و موظف نمودن شهرداران کلان شهرها برای تحقق این مهم، بیش از پیش فراهم شده است.»  

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر ارائه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و امکان ارائه سرویس های متنوع از طریق این فناوری گفت: «شبکه پستی کشور درصدد است تا با ارتقای زیرساخت های خود  امکان استفاده  بسیاری از کسب و کارها را از طریق سکوی طراحی شده مبتنی بر فناوری فراهم نماید.»

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57433

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط