افتتاح مرکز توسعه فناوری و نوآوری صنعت بیمه تا پایان سال ۱۴۰۱

افتتاح مرکز توسعه فناوری و نوآوری صنعت بیمه تا پایان سال ۱۴۰۱
افتتاح مرکز توسعه فناوری و نوآوری صنعت بیمه تا پایان سال ۱۴۰۱
قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی گفت: مرکز توسعه فناوری و نوآوری صنعت بیمه تا پایان سال ۱۴۰۱ توسط بیمه مرکزی افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا، مجید مشعلچی، قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی گفت: رییس کل بیمه مرکزی از ابلاغ حق بیمه شخص ثالث حوادث ریلی (لوکوموتیو، واگن‌های مسافربری بین‌شهری و داخل شهری با مترو و واگن‌های باربری) خبر داد.
با اجرای این قانون معطل مانده، حادثه‌دیدگان ناشی از خطرات ریلی حق و حقوق خود را بصورت کامل‌تر و جامع‌تر دریافت خواهند کرد.

وی گفت: مرکز توسعه فناوری و نوآوری صنعت بیمه تا پایان سال ۱۴۰۱ توسط بیمه مرکزی افتتاح خواهد شد. این مرکز ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان صنعت بیمه را شناسایی و زمینه رشد کمی و کیفی آنها را فراهم می‌کند. همچنین این مرکز حاکمیتی بوده و به هیچ عنوان قصد درآمدزایی و رقابت با بخش خصوصی را نداشته و فقط تسهیل‌گری مراکز کسب‌وکاری دانش بنیان را در راستای اهداف پنجگانه بیمه مرکزی یعنی تنظیم گری، تعمیم، هدایت، نظارت و صیانت بر عهده دارد.

مشعلچی در ارتباط با زلزله غم‌انگیز شهرستان خوی گفت: تا کنون حدود ۳۵۰۰ اعلام خسارت توسط ۹ شرکت دارای بیشترین سهم از بیمه شدگان خسارت زلزله خوی اعلام وصول شده است. علیرغم شرایط ویژه منطقه و وقوع پس لرزه‌ها، موضوع ارزیابی خسارت در جریان است و تعدادی از پرونده‌ها (البته محدود) منجر به پرداخت خسارت نیز شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=51882

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط