با هدف بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، نسخه جدید همراهبانک دی با نام «جتدی» راهاندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابطعمومی بانک دی، محمدعلی زمانزاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: نسخه جدید همراهبانک دی، با نام «جتدی» با ویژگیها و خدمات توسعهیافته نسبت به نسخه قبلی همراهبانک در دسترس مشتریان بانک قرار گرفت.
وی افزود: افتتاح حساب در بانک دی به صورت غیرحضوری، امکان دریافت نام کاربری و رمز عبور همراهبانک (جتدی) و اینترنتبانک به صورت غیرحضوری، رابط کاربری جدید، سرویس رمزساز (با قابلیت تولید رمز دوم پویای کارت، رمز یکبار مصرف ورود نتدی و جتدی)، سرویس فراموشی رمز، انتقال وجه هوشمند، قابلیت احراز هویت و تعریف مشتری برای افرادی که مشتری بانک دی نیستند و… از مهمترین ویژگیها و خدمات جتدی است.
زمانزاده با اشاره به لزوم گسترش تعداد و دامنه خدمات جتدی تصریح کرد: در آینده نزدیک فرایند درخواست تسهیلات و درخواست صدور کارت به خدمات جتدی افزوده خواهد شد.
مشتریان گرامی میتوانند از طریق لینک زیر اپلیکیشن جِتدی را دریافت کنند.