استقبال بیش از پنج‌هزار نفر از جشنواره ورزشی بهشت

استقبال بیش از پنج‌هزار نفر از جشنواره ورزشی بهشت
استقبال بیش از پنج‌هزار نفر از جشنواره ورزشی بهشت
نخستین جشنواره ورزشی بهشت ویژه خانواده بزرگ شهرداری تهران با استقبال بیش از پنج‌هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ سید محمدحسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در این مراسم «کارت گردشگری اکوپارک عباس آباد» را که در هفته گردشگری از آن رونمایی شد به کارکنان شهرداری تهران معرفی کرد و گفت: کارت گردشگری در راستای نیاز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به ارائه خدمات متمرکز و یکپارچه در قالب یک کارت و پلتفرم به گردشگران، بازدیدکنندگان طراحی شده است که در تمام نقاط این مجموعه به صورت یکپارچه قابل استفاده است. این کار هم در راستای طرح خرسندسازی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران انجام شده است.

او همچنین ادامه داد: یکی از اقدامات ارزشمند مدیریت جدید شهری که توسط شهردار تهران صورت گرفته، راه‌اندازی هلدینگ گردشگری و طرح پکپارچه‌سازی مجموعه‌های گردشگری شهر تهران است که مسئولیت آن به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد محول شده است.

حجازی گفت: امروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به عنوان محفل گردشگری و ورزشی افتخار میزبانی کارکنان شهرداری تهران را دارد.

مجید باقری، معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران نیز در این مراسم بیان کرد: بدون تردید امروز برگ‌ زرین ارزشمندی به دفتر مجموعه رفاهی شهرداری اضافه شد و اهتمام ویژه اداره کل رفاهی به ارتقا انگیزه در حوزه نشاط موجب شده بیش از پنج هزار نفر در این مراسم حضور پیدا کنند. این استقبال شایسته زمینه ادامه برنامه‌های بیشتری از این دست خواهد بود.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در مجموعه شهرداری تهران فراهم است، به وجود منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد به عنوان یکی از همین زیرساخت‌ها اشاره کرد.

باقری گفت: علاوه بر بسته خرسندسازی اداره کل رفاه شهرداری تهران، جشنواره ورزشی بهشت که قرار است مشارکت بخش‌های مختلف شهرداری و نهادهای دیگر را به همراه داشته باشد، ادامه پیدا می‌کند.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان شهرداری تهران در راستای استمرار ویژه برنامه‌های نخستین جشنواره ورزشی بهشت و به منظور ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان، ایجاد حس وفاق و همدلی بین خانواده‌های آنان و تداوم سلامت و نشاط سرمایه انسانی شهرداری تهران برگزار شد.

این همایش پیاده روی روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه، ساعت ۸ صبح از ورودی پارک جنگلی طالقانی آغاز شد و با کنسرت امید حاجیلی در میدان مشاهیر پایان یافت‌.

این همایش علاوه بر پیاده روی، با برنامه‌های شاد و فرهنگی مهیج دیگری از جمله ایستگاه‌های بازی همراه بود که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

۱۰ دستگاه دوچرخه به ارزش ده میلیون تومان، کارت هدیه و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر توسط اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت قرعه‌کشی به حاضران اهدا شد.

جواد خیابانی و غلامرضا احمدی اجرای این برنامه را به عهده داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69427

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط