از مزایای بانکداری دیجیتال کاهش قیمت تمام شده پول است

از مزایای بانکداری دیجیتال کاهش قیمت تمام شده پول  است
غلامرضا فتحعلی در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران:
از مزایای بانکداری دیجیتال کاهش قیمت تمام شده پول است
مدیرعامل بانک سینا در حاشیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در گفت‌وگو با”توسعه پویا” خبر داد: یکی از عواملی که نقش مستقیم در افزایش بهای خدمات بانک‌ها دارد قیمت تمام شده پول در سیستم بانکی است.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا با اشاره به کاهش قیمت تمام شده پول در بانکداری دیجیتال، گفت: در این نوع بانکداری هزینه‌های شعب، کارمندان، تجهیزات شعبه، به‌روزرسانی این تجهیزات و تمامی هزینه‌های مربوط به بانکداری با شعبه کاهش می‌یابد‌.

مدیرعامل بانک سینا در تشریح مزایای بانکداری دیجیتال افزود: بانکداری دیجیتال باعث کاهش قیمت تمام شده پول و بهبود خدمات بانکی می‌شود که از مزایای بلند مدت آن رضایتمندی مشتریان است. بانکداری دیجیتال به بانک‌ها امکان افزایش سرعت، کیفیت داده و مزیت‌های رقابتی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در بانکداری دیجیتال مشتری خود تمامی امور بانکی را انجام می‌دهد، گفت: تحول دیجیتال در بانکداری به معنای تغییر روش‌ها و ابزارهای سنتی مورد استفاده در فرایندهای بانکداری و استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین و دیجیتال در تسریع، تسهیل و بهبود فرایندهای بانکداری می‌باشد و سطح بهره‌وری در بانک‌ها ارتقا می‌یابد.

وی در ادامه گفت: قیمت تمام شده پول در صنعت بانکداری کشور بالاست. با ورود به حوزه بانکداری دیجیتال با کاهش هزینه‌ها مواجهه خواهیم شد. در بانک سینا، بانکداری دیجیتال رقم خورده‌است. بانکداری دیجیتال می‌تواند کمک به مزیت رقابتی شدن بانک سینا در زمینه ارائه خدمات به مشتریان فراهم کند. با ایجاد ارزش‌آفرینی می‌توان سرعت ارائه خدمات بانکی را افزایش و هزینه‌ها را کاهش داد.

وی تصریح کرد: بانک سینا، در سال‌جاری توانسته با تلاش همکاران، سه پلتفرم راه‌اندازی کند و تمام خدماتی که در پیشخوان ارائه می‌‌شد را در حال حاضر می‌تواند در این پلفترم‌ها ارائه دهد. بانک سینا بسترهای لازم را برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال فراهم کرده و این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدنظر قرار گرفته و با بهره‌برداری از پلتفرم‌ها از جمله پلتفرم سیبانک توانسته برای تداوم و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع بانکی، گام بردارد.

مدیرعامل بانک سینا در خصوص نهمین نمایشگاه تراکنش ایران گفت: نمایشگاه تخصصی خوبی است. بانک سینا با ارائه و معرفی محصولات خود و به منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با محصولات ارائه شده، در این نمایشگاه حضور دارد. امیدوارم حضور در این نمایشگاه موجب ایجاد انگیزه برای همکاران بانکی باشد که با استقبال بیشتری در سالهای بعدی روبرو شود.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از رویدادهای اثرگذار در حوزه صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=73020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *