از تحول دانش محور تا شیب سودآفرینی در “وزمین”

از تحول دانش محور تا شیب سودآفرینی در “وزمین”
از تحول دانش محور تا شیب سودآفرینی در “وزمین”
سال ۱۴۰۲ را باید تا کنون سال موفقیت های بانک ایران زمین قلمداد کرد. در عرصه های مختلفی این بانک توانسته است عملکرد خوبی را در میان سایر رقبای نظام بانکی به نمایش بگذارد.

به گزارش توسعه پویا از صدای پول، دستاوردی که این مجال باید از آن به عنوان یکی از قله‌های موفقیت این بانک یاد کرد، تحولی دانش محور است.

بانک ایران زمین در یک برنامه ریزی موفق که در اجرا نیز قرین موفقیت بوده است توانسته با استفاده از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی به خصوص در بخش صف، خیز بلندی را به سوی تحقق بانکداری دیجیتال بردارد.

این بانک همسو با سیاست های کلی نظام برای استفاده از ظرفیت های عظیم استارتاپ ها در بخش‌های مختلف اقتصادی، برای تحقق یک بانک دیجیتال محور توانست در همکاری تنگاتنگ با شرکت‌های استارتاپی فعال در عرصه بانکداری دیجیتال، مرکز نوآوری خود را راه‌اندازی کند که گام بلندی در تحول ارائه خدمات به مشتریان توسط این بانک محسوب می‌شود.

این دستاورد، رضایت مشتریان را در پی داشته است و با ارائه محصولات متنوع در عرصه بانکداری دیجیتال توانسته است علاوه بر حفظ حلقه مشتریان موجود، مشتریان‌تازه تری را در رقابت مشتری یابی نظام بانکی، به صف مشتریان خود بیفزاید.شاهد این مدعا نیز افزایش میزان سپرده گذاری در بانک ایران زمین است.

البته بانک ایران زمین به دلیل عملکرد خوب بخش های مختلفش در سال های گذشته به طور مداوم در حال بهبود صورت وضعیت مالی خویش بوده است که این موضوع در صورت وضعیت های تطبیقی به طور کامل مشهود است.

گزارش های منتشر شده در کدال نشان می دهد که میزان سپرده های مشتریان در وزمین در پایان سال مالی ۱۴۰۰، ۴۵ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۳۹۸ میلیون ریال به ۶۲ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۱۸۲ میلیون ریال یعنی معادل ۳۶ درصد در پایان سال مالی ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

همین روند به علاوه عملکرد مطلوب در بخش شرکت های وزمین موجب شده است تا سود خالص آن از ۸۹ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۸۸۰ میلیون ریال در پایان سال مالی ۱۴۰۰ به ۱۲۳ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۵۸۰ میلیون ریال یعنی معادل ۳۸ درصد در پایان سال مالی گذشته افزایش را نشان دهد.

با این روند سودآفرینی قطعا در گزارش های سال ۱۴۰۲ باید منتظر خبرهای بسیار خوبی از سوی بانک ایران زمین باشیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=68270

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *