آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) با ۵ دانشگاه برگزار شد

آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) با ۵ دانشگاه برگزار شد
آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) با ۵ دانشگاه برگزار شد
آیین مبادله تفاهم‌نامه طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) با دانشگاه های ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در محل ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور روسای دانشگاه‌های مذکور و مصطفی قلم‌چی، خّیر و طراح طرح مدد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا، مصطفی قلم‌چی، طراح طرح مدد در این آیین درباره ضرورت تشویق دانشجویان به امر مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار ارزان و اطلاع رسانی و سازماندهی طرح مدد در دانشگاه های مورد تفاهم سخن گفت و به سوالات حاضران پاسخ داد.

وی با اشاره به ضرورت همراهی روسای دانشگاه‌ها با مجری طرح مدد در دانشگاه‌ها و مراحل تثبیت این طرح اظهار داشت: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مدد در دانشگاه خوارزمی (از سال ۱۳۹۹) و توسعه این طرح در دو دانشگاه نیشابور و صنعتی شاهرود در سال ۱۴۰۱، توسعه مجدد این طرح در دو دانشگاه یاسوج و مراغه در بهار سال ۱۴۰۲، با پیوستن پنج دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در این جلسه، این طرح امروز در ۱۰ دانشگاه دولتی در سراسر کشور اجرایی شده است.

قلم‌چی تصریح کرد: طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، با هدف تسهیلگری اشتغال دانشجویان در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده‌های کسب و کار ارزان دانشجویی، به‌عنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

در ادامه، هر یک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌های خود درباره این طرح پرداختند و سپس تفاهم‌نامه‌ها به امضای طرفین رسیده و مورد مبادله قرار گرفت.

گفتنی است در این آیین، دکتر طاهر علی محمدی (رئیس دانشگاه ایلام)، دکتر سهیل واشقانی فراهانی (رئیس دانشگاه تفرش)، دکتر محمد مدرسی (رئیس دانشگاه خلیج فارس)، دکتر محمد صادقی آزاد (رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان)، دکتر محسن اکبری (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان به نیابت از رئیس دانشگاه)، مصطفی قلم‌چی (خیّر و طراح طرح مدد)، فاطمه امینی (مسئول دفتر طرح مدد) و احمد صفدر زاده (روابط عمومی طرح مدد) حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65618

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *