آپتایم، پلتفرم جامع مسیربندی، بهینه سازی توزیع و مدیریت ناوگان با هوش مصنوعی

آپتایم، پلتفرم جامع مسیربندی، بهینه سازی توزیع و مدیریت ناوگان با هوش مصنوعی
آپتایم، پلتفرم جامع مسیربندی، بهینه سازی توزیع و مدیریت ناوگان با هوش مصنوعی

“آپتایم” یک شرکت استار‌آپی است که در حوزه بهینه‌سازی فرآیندهای حمل و نقل کشوری فعالیت دارد. ماهیت این شرکت نرم‌افزاری است که متشکل از دانش آموختگان برترین دانشگاه‌های کشور مانند دانشگاه شریف و تهران می‌باشند.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، محمد جواداتابکی؛ مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت آستارتآپی “آپتایم” در حاشیه رویداد کارآفرینی و نوآوری شرکت ملی پست (ایده بازار پست) اظهار داشت: این شرکت با هدف بهینه‌ سازی فرآیندهای حمل و نقل کشوری تشکیل شده است که یک شرکت نرم‌افزاری متشکل از دانش آموختگان برترین دانشگاه‌های کشور مانند دانشگاه شریف و تهران می‌باشند.

ویژگی و مزایای نرم افزار مدیریت ناوگان، پخش و توزیع آپتایم

بااستفاده از سیستم هوشمند مدیریت ناوگان و برنامه ریزی پخش و توزیع آپتایم، پخش بصورت خودکار با پارامترهای مدنظر هرشرکت، میان مامورین تخصیص داده می شود؛ و این امر سبب کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی برای پخش دستی می شود.

نظارت و رهگیری آنلاین ناوگان

تخصیص هوشمند ماموریت‌ها میان ناوگان برنامه ریزی خودکار پخش آپتایم به گونه ای می باشد که تخصیص بار بین ناوگان با در نظر گرفتن ظرفیت وزنی و حجمی آن هاست تا از حرکت ناوگان با ظرفیت خالی جلوگیری شده و در نهایت منجر به کاهش تعداد ناوگان و در صورت نیاز شرکت توازن وزنی و حجمی بار میان ناوگان شود.

در نظر گرفتن ظرفیت وزنی و حجمی ناوگان

برنامه ریزی پخش هوشمند آپتایم اولویت بندی ترتیب مقاصد را به گونه ای برنامه ریزی می کند که بر اساس بهینه ترین حالت ممکن از لحاظ کیلومتر طی شده، مصرف سوخت ، زمان ارسال و… باشد؛ همچنین امکان تعریف پارامتر های مدنظر هر شرکت نیز به منظور کاهش هزینه های شرکت و استفاده از لجستیک هوشمند می باشد‌.

اولویت‌بندی مقاصد

با درنظر داشتن زمان پخش روزانه بین ۳ تا ۵ ساعت متداول الگوریتم ها و برنامه ریزی سیستم آپتایم به گونه ای است که ترافیک شهری در کل بازه زمانی پخش درنظر گرفته شده و برنامه ریزی پخش به گونه ای است که راننده درگیر کمترین حجم ترافیکی شهر باشد.

در نظر گرفتن بازه زمانی پخش

امکان اولویت بندی مشتریان از لحاظ زمان دریافت محصول یا خدمات، در برنامه ریزی پخش آپتایم وجود دارد؛ همچنین امکان ارسال پیامک بازه زمانی رسیدن راننده به مشتری و همچنین ثبت اسناد تحویل کالا یا انجام خدمات مانند عکس، امضا و کد تحویل وجود دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=40833

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط