مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی خبر از معرفی و تقدیر از روابط عمومیهای برتر واحدهای سازمانی این نهاد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه داد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر ابوالقاسم رئیسی، مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی با اشاره به فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تقدیر از تلاشهای صادقانه همکاران پرتلاش روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سطح کشور و تبریک این روز گفت: بهمنظور تقدیر و پاسداشت فعالیت همکاران روابط عمومی جهاددانشگاهی در واحدهای سازمانی، امسال نیز همزمان با این روز طی مراسمی که به دلیل محدودیتهای ناشی از همهگیری ویروس کرونا بهصورت محدود و نمادین با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار میشود، واحدهای برتر روابط عمومی این نهاد معرفی و تقدیر خواهند شد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت واحدهای روابط عمومی در جهاددانشگاهی گفت: برخلاف بسیاری از سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور که طیف همگنی از وظایف را در دستور کاردارند، در جهاددانشگاهی به دلیل شبکه گسترده فعالیتهای آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، تجاریسازی و اشتغال در سطح کشور با تنوع وظایف روابط عمومی مواجهیم که این مهم اهمیت فعالیت روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی را در سطح کشور دوچندان میکند.
دکتر رئیسی با اشاره به اینکه خوشبختانه با توسعه و بهکارگیری فناوریهای ارتباطی و اشتراکگذاری تجربیات موفق شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی در جهاددانشگاهی هستیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد افزود: جهادگرانی که مسئولیت این حوزه را در سطح واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی بر عهده میگیرند آگاهانه پا در عرصه یک فعالیت دشوار گذاشته و حقیقتاً جهاد میکنند که وجود مصادیقی از خلق محصولات فرهنگی-ارتباطی، تولید محتوای فاخر و اقناع مدیران با بروز ابتکارات و به کارگری ارتباطات موثر گواهی بر این مدعاست.
مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی ادامه داد: در همین راستا و بهمنظور تقدیر و پاسداشت فعالیت همکاران روابط عمومی در واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، با رصد و بررسی عملکرد آنها در سال گذشته که به دلیل همهگیری ویروس کرونا شرایط ویژهای در کشور ایجادشده است، اقدام به معرفی و تقدیر از واحدهای برتر در این حوزه کردیم.
وی در پایان با بیان اینکه تمام همکاران روابط عمومی در مسیر تحقق اهداف جهاددانشگاهی قدم برمیدارند گفت: معیارهایی چون تولید محتوای مناسب و باکیفیت، انعکاس بهموقع اخبار فعالیتها و دستاوردهای واحد سازمانی، خلق ایدههای جدید در تولید محصولات سمعی و بصری، برگزاری مناسب رویدادها و بازنمایی توانمندیهای واحد سازمانی، حضور موثر در شبکههای اجتماعی و بهرهگیری مناسب از دیگر ابزارهای ارتباطی، تعامل مناسب در پیشبرد اقدامات هماهنگ رسانهای و رعایت دستورالعملهای ابلاغی جهاددانشگاهی و… ازجمله مهمترین معیارهای انتخاب روابط عمومیهای برتر است.