شناسایی عوامل سازمانی موثر بر تخلفات بیمه شخص ثالث در بین کارکنان شرکت‌های بیمه

شناسایی عوامل سازمانی موثر بر تخلفات بیمه شخص ثالث در بین کارکنان شرکت‌های بیمه
شناسایی عوامل سازمانی موثر بر تخلفات بیمه شخص ثالث در بین کارکنان شرکت‌های بیمه

توسعه پویا، رشته بیمه شخص ثالث سهم بالایی در پرتفوی بازار بیمه ایران دارد و از آنجا که این رشته بیمه ای نسبت به سایر رشته ها مناسب ترین شرایط را برای تخلف داراست، این امر به تنهایی می تواند از بالا بودن تخلفات در بازار بیمه ایران نسبت به انواع جهانی حکایت کند. به طور کلی گستره ترین شبکه های تخلف در تمام دنیا در این رشته بیمه ای متمرکز است. اصلی ترین انگیزه در تخلف بیمه ای” «منفعت مالی”» است. چالشی که امروزه به دلیل افزایش هزینه های سرسام آور آن بر شرکت های بیمه ضرورت شناسایی در راستای پیشگیری از بروز آن بیش از پیش در اولویت مدیران ارشد صنعت بیمه قرار گرفته است.

در پژوهشی با عنوان « شناسایی عوامل سازمانی موثر بر تخلفات بیمه شخص ثالث در بین کارکنان شرکت های بیمه» عوامل سازمانی تأثیرگذار بر تخلفات بیمه شخص ثالث مورد مطالعه قرار گرفت.

نویسندگان :
بهروز میرزایی، اصغر محمدی، مهرداد نوابخش
جهت مطالعه این پژوهش اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=82478

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *