به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی،محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، در سومین همایش دی در مسیر تعالی که با هدف توسعه و تعمیق مفاهیم تعالی سازمانی و از طریق ویدئوکنفرانس (وبینار) برای کارکنان شعب سراسر کشور برگزار شد به تشریح اقدامات و دستاوردهای بانک در زمینه پیاده سازی الگوی تعالی پرداخت.
مدیرعامل بانک دی در این همایش، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سلسله همایش های دی در مسیر تعالی و آموزش مفاهیم سرآمدی به کارکنان شعب گفت: حضور در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی فرصتی است تا همکاران شعب از طریق آشنایی با مفاهیم الگوی تعالی سازمانی به بازنگری اقدامات خود از دریچه منطق تعالی و به کارگیری چرخه بهبود مستمر در فعالیت های روزمره و جاری شعب بپردازند.
وی افزود: نگاهی به اظهارنامه تعالی بانک دی نشان می دهد که سهم عمده ای از پایداری و بهبود روندهای عملکردی درج شده در اظهارنامه ناشی از اقداماتی است که با تلاش مستمر و هدفمند شعب در سالیان اخیر روی داده است که این عملکرد درخشان نوید دهنده حضور موفق بانک در جایزه تعالی سازمانی و جاری سازی روح تعالی در تمامی ارکان بانک است.
قربانی با اشاره به لزوم آمادگی و آشنایی کارکنان شعب با نقاط تمرکز ارزیابان در ارزیابی سال جاری تصریح کرد: ارزیابان جایزه تعالی سازمانی در روزهای پنجم و دوازدهم دی ماه به صورت تصادفی به تعدادی از شعب تهران و استان ها مراجعه می کنند و عمده سوالات خود را حول سه محور وصول مطالبات، مدیریت دارایی ها و سرمایه گذاری ها و تکنولوژی و طراحی محصولات متمرکز کرده اند که انتظار می رود تمامی همکاران شعب با تسلط بر اقداماتی که بانک در این زمینه ها انجام داده است بتوانند پاسخگوی سوالات ارزیابان در جلسات ارزیابی باشند.
مدیرعامل بانک دی در پایان ضمن ابراز خرسندی از قرار گرفتن بانک در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی خاطر نشان کرد: هدف نهایی و بلند مدت از پیاده سازی مدل تعالی سازمانی، تحقق چشم انداز بانک و قرار گرفتن در بین پنج بانک برتر خصوصی است و ایمان داریم این هدف جز با تعهد و پایبندی به روح و منطق حاکم بر تعالی سازمانی در سایه همدلی و همراهی تمامی واحدها میسر نخواهد شد و امیدواریم جایزه تعالی مقدمه ای برای ارزش آفرینی هر چه بهتر و مستمر برای ذینفعان باشد.
گفتنی است در این همایش مجازی، علی اصغر آزادی، مشاور بانک در امور تعالی سازمانی و سپهر قاسمی، رئیس دایره مدیریت کیفیت و فرایندها نیز با تشریح مفاهیم و معیارهای مدل تعالی و کاربرد آن در شعب به ارایه مصادیق و نمونه هایی از اقدامات انجام شده در بانک پرداختند و در خصوص حضور بانک در فرآیند جایزه تعالی به نکات حائز اهمیت اظهارنامه و ضرورت آمادگی تمامی همکاران شعب برای پاسخگویی به ارزیابان تعالی تاکید کردند.