تحول بیمه سینا با ترسیم اهداف کلان ۶گانه

تحول بیمه سینا با ترسیم اهداف کلان ۶گانه
تحول بیمه سینا با ترسیم اهداف کلان ۶گانه
مدیرعامل شرکت بیمه سینا در همایش تبیین برنامه‌های عملیاتی با رویکرد هوشمندسازی در جمع مدیران ارشد ستاد و شعب با اشاره به لزوم توجه به اهداف کلان ۶گانه، خواستار تحول در حوزه منابع انسانی، شبکه فروش، ترکیب پرتفو و فروش این شرکت شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی نژاد در گردهمایی مدیران ستاد و شعب بیمه سینا با بیان این که شرایط سخت اقتصادی، تحریم، کمبود نقدینگی، بالا بودن هزینه ها و ثابت ماندن درآمدها، وضعیت ویژه ای را در کشور ایجاد کرده است، گفت: صنعت بیمه نیز از این شرایط جدا نیست و در نتیجه ایجاد تحول در این صنعت، باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: شرکت هایی در این بازار موفق اند که بتوانند خود را با تحولات موجود هماهنگ کنند.

مدیرعامل بیمه سینا همچنین با اشاره به لزوم مهارت آموزی و دانش افزایی به شبکه فروش و کارکنان و نیز بهره گیری از تجارب سایر رقبا در حوزه فروش بیمه نامه گفت: هوشمندسازی فرایندهای بیمه گری باید به یک فرهنگ در بیمه سینا تبدیل شود.

ادامه دارد….


لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=84526

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *