مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک تحقق بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین را گامی بزرگ در عرصه ارائه خدمات بانکی به مشتریان بیان کرد.
به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید به مناسبت ۲۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس بانک ایران زمین، در جمع مدیران گفت: طی سال های اخیر تلاش فراوانی از سوی مدیران و همکاران بانک ایران زمین برای تحقق شعار بانکداری دیجیتال و تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویت ها و نیاز مشتریان صورت گرفت.
مشتریان می توانند تمامی امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.
وی افزود: با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته مشتریان می توانند تمامی امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.
خدا را شاکریم در سالی که گذشت توانستیم زیرساخت اولین نئوبانک واقعی را در کشور پایه گذاری کنیم تا در آینده نزدیک، جوانان خلاق و با انگیزه در راه پیشرفت اقتصاد و چرخه تولید ایران زمین گام بردارند.
پورسعید در سالروز تاسیس بانک ایران زمین، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: کارکنان بانک ایران زمین مصداق بارز تحقق کار تیمی و تخصصی هستند که با مهارت و تلاش های شبانه روزی در راه اعتلای نام بانک ایران زمین و نظام بانکی کشور می کوشند.
مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان، سال ۱۴۰۱ را سالی همراه با نوآوری و پیشرفت برای این بانک اعلام کرد و آرزوی سالی همراه با موفقیت و پشتکار برای همکاران در مسیر رسیدن به اهداف بانک کرد.