مناطق دارای عملکرد بهتر بانک سپه در طرح سنجش رضایت مشتریان (طرح سرآمدی شعب) مشخص شدند.
به گزارش توسعه پویا از پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، براساس ارزیابیهای مشتریان و ارسال کد رضایت از عملکرد کارکنان، به ترتیب، مدیریتهای شعب منطقه اردبیل، پنج تهران، آذربایجانغربی، کرمانشاه و سمنان با کسب بالاترین امتیاز از مجموع نمرات اخذ شده، حائز رتبههای اول تا پنجم در طرح سنجش رضایت مشتریان شدند.
طرح سنجش میزان رضایت مشتریان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دولت، طرحی است که با راهاندازی سامانه “سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت” در تمامی دستگاههای اجرایی در حال اجراست.
در این طرح تمامی کارکنان دولت در دستگاههای اجرائی باید نسبت به ثبت نام در سامانه چاپ، صدور و نصب کد ۲ بعدی اقدام کنند. بانک سپه نیز در تمامی سطوح صف و ستاد در این طرح شرکت کرده است.
لینک کوتاه: