گفت‌وگوی کوتاه با آرام غلامعلی نژاد نماینده بیمه سینا و از نفرات برتر‌ جشنواره آتش سوزی

گفت‌وگوی کوتاه با آرام غلامعلی نژاد نماینده بیمه سینا و از نفرات برتر‌ جشنواره آتش سوزی
گفت‌وگوی کوتاه با آرام غلامعلی نژاد نماینده بیمه سینا و از نفرات برتر‌ جشنواره آتش سوزی

توسعه پویا، وی ضمن تقدیر از شرکت بیمه سینا برای برگزاری جشنواره جذاب و رقابتی گفت: من به شخصه با خرده‌فروشی آشنا نبودم و معمولاً به سراغ پرتفوی گروهی می رفتم اما شرایط این جشنواره باعث شد تا این روش را تجربه کنم و در این زمینه هم فعال شوم.

وی با اشاره به لزوم فروش حضوری و رودررو و تاثیر آن در متقاعد کردن مشتری گفت: اصولاً فروش حضوری موثرتر بوده و از روش تلفنی کارایی بیشتری دارد.

این نماینده برتر افزود: یکی از اقدامات من در جشنواره آتش‌سوزی مراجعه به مجتمع های بزرگ مسکونی بود برای مثال من به یک مجتمع ۳۰۰واحدی مراجعه و ضمن صحبت با مدیر مجتمع و توضیح اهمیت این بیمه، برای هریک از واحدها یک بیمه نامه مجزا صادر کردم.

وی ضمن قدردانی از برگزاری جشنواره‌ها در بیمه سینا گفت: شرایط جشنواره برای رقابت مناسب بود و همکاران ستاد آتش سوزی هم پاسخگویی بسیار مطلوبی داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=87807

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط