صادرات ۷هزار و ۷۳ میلیارد تومانی ذوب آهن اصفهان

صادرات ۷هزار و ۷۳ میلیارد تومانی ذوب آهن اصفهان
در ۵ ماهه امسال رقم خورد؛
صادرات ۷هزار و ۷۳ میلیارد تومانی ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان در ۵ ماهه نخست امسال بیش از ۷هزار و ۷۳ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان انواع تیرآهن، کلاف، میلگرد، شمش چدن و شمش کالایی به کشورهای مختلف دنیا صادر کرده است.

به گزارش توسعه پویا از خبرنگار پایگاه خبری پولی مالی ، شرکت ذوب آهن که با نماد «ذوب» در بورس تهران فعال است، گزارش فعالیت منتهی به ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ خود را بر روی سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن این شرکت در ۵ ماهه نخست سال قبل ۶هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان صادرات داشته و بنابراین صادرات آن نسبت به سال قبل حدود ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

گزارش منتشر شده همچنین نشان می‌دهد بیشترین صادرات از نظر وزنی شمش کالایی به میزان ۲۲۲ هزار و ۳۰۲ تن و از نظر ارزشی ۱۶ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان کلاف بوده است.

جمع فروش داخلی و صادراتی «ذوب» نیز در این مدت از ۱۳ هزار و ۹۱ میلیارد تومان به ۱۶ هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان رسیده و رشدی بیش از ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که در پنج ماهه نخست امسال، ذوب آهن اصفهان ۹هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان انواع تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش کالایی، ریل، فرآورده‌های جانبی و شمش چدن در بازارهای داخلی فروخته است.

بیشترین تولید ذوب آهن طی این مدت تیرآهن به میزان ۲۸۶ هزار و ۸۳ تن و کمترین تولید آن نیز ۷۲۴ تن ریل بوده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، ذوب آهن اصفهان در یک ماهه مردادماه ۲هزار و ۳۳ میلیارد تومان فروش داخلی و یک هزار و ۲۷۳ میلیارد تومان فروش صادراتی داشته است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=46324

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *