پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با موضوع گردشگری صنعتی برگزار شد

پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با موضوع گردشگری صنعتی برگزار شد
پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با موضوع گردشگری صنعتی برگزار شد

پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت با محوریت «تبیین برنامه گردشگری صنعتی»(راهیان پیشرفت) عصر امروز به ریاست حسین زاده‌قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت «صنعت، معدن و تجارت» در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، مدیرکل روابط عمومی وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری»، مدیران روابط عمومی شرکت ملی مس، گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروسازی سایپا، مجتمع صنعتی و معدنی چادملو، گروه صنعتی انتخاب، گروه صنعتی بهمن‌موتور و… از جمله اعضای حاضر شورا در این جلسه بودند.

حسین‌زاه‌ قشمی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه‌های انجام شده ۶۰ سفر راهیان پیشرفت طی هشت ماه گذشته، گفت: با استناد به نظرسنجی‌های صورت گرفته، راهیان پیشرفت تأثیر مثبت و مستقیمی در تببین اقدامات انجام شده حوزه صنعت و معدن داشته است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت «صنعت، معدن و تجارت»، برنامه راهیان پیشرفت با همکاری دیگر وزارتخانه‌ها از جمله «آموزش و پرورش» و «علوم، تحقیقات و فناوری» وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

قشمی همچنین اظهار داشت: ۲۴ گروه مؤثر جامعه در قالب رهبران فکری هم‌اکنون در سراسر کشور در حال ساماندهی برای بازدید از واحدهای مختلف صنعتی و معدنی هستند و بحمدالله مدیران روابط‌عمومی این واحدها همکاری خوبی دارند.

رئیس مرکز ارتباطات وزارت «صنعت، معدن و تجارت» همچنین رهیافت جدید این مرکز در حوزه راهیان پیشرفت را تشریح و خاطرنشان کرد: با حمایت و پشتیبانی وزیر «صنعت، معدن و تجارت، برنامه راهیان پیشرفت را در همه کشور با جدیت ادامه خواهیم داد.

قشمی در پایان تاکید کرد: نمایندگان استان‌ها، شهرک‌های صنعتی و نمایندگان بخش خصوصی سه گروه مهم حاضر در شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت هستند و جلسات این شورا به صورت منظم برگزار خواهد شد.

در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و روابط عمومی وزارت صمت، اعضای حاضر ضمن حمایت از ایده راهیان پیشرفت به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان حکم عضویت برخی اعضای شورای یاد شده از سوی قشمی اعطا شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=45625

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *