نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» برگزار می‌شود
نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» برگزار می‌شود

افتتاحیه کنفرانس رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» با حضور اساتید و فعالان این حوزه، چهارم مرداد ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی نخستین کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری»، معصومه نصیری، قائم مقام دبیرکل این رویداد اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته و پس از اعلام فراخوان، ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است. این مقاله‌ها طی چند مرحله داوری و برگزیدگان کنفرانس مشخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری» از پتانسیل‌های موجود دانشگاه و پژوهشگاه‌ها برای کمک به غنای محتوایی و دانشی این رویداد بهره برده است، خاطرنشان کرد: رویداد پیش رو با چهار پنل تخصصی با عنوان‌های «بنیان‌های نظری حکمرانی سایبری»، «فرهنگ، جامعه و حکمرانی سایبری»، «نهاد آموزش، سوادهای نوین و حکمرانی سایبری» و «سیاستگذاری و حکمرانی سایبری» و ارائه ۱۱ مقاله برگزار خواهدشد.

نصیری با بیان اینکه افتتاحیه این رویداد از ساعت ۸:۳۰ با حضور اساتید دانشگاه، مسئولان مربوطه و پژوهشگران برگزار خواهدشد، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در افتتاحیه، پنل‌های تخصصی و اختتامیه این رویداد در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حضور داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه اطلاعات مربوط به کنفرانس از طریق سایت این رویداد به نشانی mcgconf.ir اطلاع رسانی خواهدشد، تاکید کرد: این کنفرانس از درجه علمی ISC برخوردار است و توسط باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو و مشارکت دانشگاه تهران، کمیسیون ملی یونسکو و فدراسیون باشگاه‌های یونسکو و همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.


لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=43388

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *