پیشرفت میهن در گرو پویایی و نفوذ بیشتر در بازار و تولید حق بیمه است

پیشرفت میهن در گرو پویایی و نفوذ بیشتر در بازار و تولید حق بیمه است
مدیرعامل بیمه میهن تأکید کرد:
پیشرفت میهن در گرو پویایی و نفوذ بیشتر در بازار و تولید حق بیمه است

در نشست امروز مدیرعامل و اعضای هیأت عامل بیمه میهن با رؤسا و سرپرستان شعب که به صورت ویدیوکنفرانس و مجازی برگزار شد، سیاست ها، راهبردها و برنامه عملیاتی سالجاری این شرکت برای مدیران شعب سراسرکشور تبیین و تشریح گردید.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه میهن؛ در این جلسه که مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی و مدیر امور شعب نیز حضور داشتند، رسول آریان پور مدیرعامل ضمن تبریک سال نو و ایام مبارک ماه رمضان به همکاران وآرزوی قبولی طاعات و بهرگیری از فیوضات شب های قدر و همچنین قدردانی از همراهی و تلاش های همکاران در پیشبرد امور شرکت، به تشریح سیاست ها، راهبردها و برنامه عملیاتی سالجاری شرکت در حوزه های مختلف پرداخت و برای رشد و پیشرفت مجموعه توجه به راهبردها، اجرای دقیق برنامه های تکلیفی و پویایی و نفوذ هرچه بیشتر در بازار بیمه را خواستار شد.
رسول آریان پور ضمن تأکید بر انسجام و هم افزایی و تلاش مضاعف و فراگیر برای بهبود عملکرد، شناسایی منابع جدید، تحقق اهداف و رشد و تعالی هر بیشتر شرکت؛ گفت اصل مهم در شرایط فعلی برای همه ما این است که بدنبال پیشرفت و توسعه بیمه میهن باشیم که یکی از راه های آن فروش متوازن و تولید حق بیمه است.
وی از همه دست اندرکاران و مسئولان شعب و شبکه فروش خواست برای دستیابی به اهداف و پیشرفت مجموعه، تمام توان و ظرفیت خود را به منظور شناسایی بازار و بازاریابی و استفاده از پتانسیل ها و فضاهای بالقوه مناطق متبوع برای جذب پرتفوی متوازن و سودآور و افزایش سهم خود از بازار، بکارگیرند.
مدیرعامل بیمه میهن با بیان این موضوع که چاره کار در وضعیت فعلی اتفاق معجزه آسا نیست و راه علاج آن ورودی و تولید حق بیمه است، گفت: هر چقدر تولید حق بیمه بیشتر و مطلوب تر باشد؛ مجموعه، مانده و خروجی مطلوب تری خواهد داشت و تعادل حفظ خواهد شد و این موضوع لازم است در همه بخش ها بویژه در شبکه فروش یک اصل تلقی و نهادینه شود.
وی توازن در فروش و توزیع متناسب ریسک را مورد تأکید قرار داد وگفت برای تأمین نقدینگی شرکت، ضروری است فعالیت ها بر احیای سهم شرکت از بازارهای سودده متمرکز باشد و و رؤسا و سرپرستان شعب با محور قراردادن چشم انداز و برنامه ها در هر زمینه ای، متناسب با شرایط منطقه اهداف راهبردی را محقق سازند.
آریان پور افزود اجرای این برنامه ها با وضعیت قبلی مقدور نیست و نیازمند همت، پشتکار، تلاش مضاعف و نگرش جدید در کارکردها متناسب با شرایط روز و مراودات سازنده است؛ ولذا مدیران ستادی نیز لازم است مراودات و ارتباطات سازنده، مستمر و منطقی با واحدهای اجرایی و بویژه با سهامداران و بیمه گذاران راهبردی داشته باشند.
مدیرعامل بیمه میهن بار دیگر خاطر نشان ساخت که رویکرد ما در وضعیت و شرایط فعلی داشتن صبر، اخلاق و عزم راسخ در اداره امور شرکت است و این خصایص باید به منظور حفظ کیان شرکت و جذب بیمه گذاران، محور عملکرد و مراودات درون سازمانی قرار بگیرد و رسالت همه ما نیز رعایت و حفظ این خصلت ها در تمامی فرایندهای کاری است.
وی همچنین از شعب و شبکه نمایندگان خواست با افزایش دانش و توان فنی و حرفه ای خود، مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و روش های کارآمد به ارائه خدمات بپردازند و زمینه پیشرفت بیمه میهن را در سطح کشور بیش از پیش فراهم سازند.
مدیرعامل بیمه میهن در پایان افزایش سرمایه شرکت را از تکالیف و الزامات قانونی دانست و از برگزاری مجمع عمومی برای افزایش سرمایه در اواخر اردیبهشت سالجاری خبر داد.
در این جلسه همچنین بر حفظ توازن در فروش و پرتفوی سال جاری، توزیع متناسب ریسک، توجه به سودآوری پرتفوهای جذب شده، سیاست خرده فروشی، اقدامات موثر در امر ریکاوری و وصول به موقع مطالبات جاری و تعامل مطلوب با شرکت های بیمه و بیمه گذاران راهبردی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تأکید گردید.
اعضای هیات عامل و معاونان فنی و مالی،اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی نیز به طرح مباحث و مسائل حوزه مربوط به خود و شرکت پرداختند و انتظارات و خواسته های خود را از واحدهای اجرایی برای پیشبرد امور شرکت بیان کردند.
در ادامه این نشست، رؤسا و سرپرستان شعب هم به طرح نیازها و مسائل شعبه متبوع و بیان نقطه نظرات و چالش‌ها پیش‌رو در حوزه کاری خود پرداختند و مدیرعامل ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، اظهار امیدواری کرد که بیمه میهن با همدلی و همراهی و تلاش فراگیر همه کارکنان، شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *