برای تسهیل مشکلات رفاهی- آموزشی کودکان کار اقدامات لازم انجام می‌شود

برای تسهیل مشکلات رفاهی- آموزشی کودکان کار اقدامات لازم انجام می‌شود
معاون سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری؛
برای تسهیل مشکلات رفاهی- آموزشی کودکان کار اقدامات لازم انجام می‌شود

معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از تلاش برای تسهیل مشکلات رفاهی- آموزشی کودکان کار خبر داد و گفت: برای رفع دغدغه‌های سازمان‌های مردم نهاد کارگروهی از نمایندگان مناطق و سازمان‌های مردم نهاد تشکیل می‌شود.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سعید شرف دوست در جلسه هماهنگی مدیران خدمات اجتماعی مناطق و مدیران پرتو گفت: با توجه به اینکه برخی از موسسات فعال در حوزه کودکان کار که تحت عنوان پرتو با ما همکاری می‌کنند، در زمینه فعالیت‌های خود دغدغه‌هایی داشتند، لازم دانستیم در یک جلسه مشترک این مسایل را بررسی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به کودکان کار از مهمترین دغدغه‌های سازمان‌های مردم نهاد است، افزود: همچنین مسائل زیرساختی، تعامل با شهرداری مناطق و ابزارهای کار برای تعامل بیشتر و آموزش بهتر این کودکان از دیگر دغدغه‌های این سازمان‌ها ست.

معاون حمایت های اجتماعی سازمان‌ در خصوص مصوبات این جلسه عنوان کرد: برای رفع دغدغه‌های این سازمان‌ها کارگروهی از نمایندگان مناطق و سازمان‌های مردم نهاد تشکیل می‌شود و در نهایت تمام نکاتی که در جلسه مطرح شد و نقاط قوت و ضعف طرح‌ها و اقدامات در این کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا راهکار مناسبی برای رفع این مشکلات پیدا شود.

شرف دوست عنوان کرد: برای تسهیل مسایل رفاهی و آموزشی کودکان کار تلاش می‌کنیم از طریق ارگان‌های مربوطه تسهیلگری‌های لازم با دستگاه‌های دیگر را انجام دهیم.

وی یکی از دغدغه‌های سازمان‌های مردم نهاد را عدم همکاری با سازمان بهزیستی در برخی از موارد عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم چالش‌ها و مشکلات ایجاد شده در این خصوص را در یک برنامه هماهنگ با مدیر کل بهزیستی استان تهران با حضور مدیران سازمان‌های مردم نهاد رفع کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35663

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *