رشد سه رقمی بیمه رازی در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل

رشد سه رقمی بیمه رازی در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل
رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد:
رشد سه رقمی بیمه رازی در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل
دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی هیأت عامل بیمه مرکزی و شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران از رشد سه رقمی حق بیمه در شرکت بیمه رازی در ۵ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل ابراز خرسندی کرد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ؛ رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست از رشد و تحولات مثبت صنعت بیمه در سال های اخیر خبر داد و گفت: خوشبختانه صنعت بیمه با همدلی و هماهنگی و بهره گیری از نیروی انسانی فنی و کارآمد توانسته به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.

رییس شورای عالی بیمه از رشد سه رقمی حق بیمه در سه شرکت بیمه البرز، رازی و دی در ۵ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل ابراز خرسندی کرد و با تاکید بر رعایت اخلاق حرفه ای از سوی مدیران صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه، صنعت حساسی است و اگر فساد در آن رخنه کند، اعتماد مردم به این صنعت کاهش می یابد.

دکتر سلیمانی ضمن تقدیر از زحمات شبکه فروش در توسعه و گسترش فرهنگ بیمه در جامعه گفت: مدیریت شبکه فروش نماینده های بیمه برای ما بسیار ارزشمند هستند و باید مدیران شبکه فروش برای این حلقه گسترده و مهم صنعت بیمه برنامه های راهبردی و آموزشی در نظر بگیرند.

وی افزود: صنعت بیمه به حدود ۲۰۰هزار بازاریاب نیاز دارد و باید شبکه فروش صنعت بیمه به ۴۰۰ هزار نفر افزایش یابد. اما این افزایش باید همراه با نظارت و آموزش باشد. شرکت های بیمه باید برنامه های خود را برای مدیریت شبکه فروش ارائه دهند تا بیمه مرکزی بتواند با استناد به این برنامه های سالانه به شرکت های بیمه متقاضی مجوز نماینده ارائه نماید.

دکتر سلیمانی با اشاره به  برنامه حذف نسخه فیزیکی نسخه های درمان گفت: این موضوع کار را برای شرکت های بیمه سخت تر می کند و از الان باید زیرساخت های لازم در بخش خسارت بیمه های درمان تکمیلی را فراهم کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رفت و آمدها کاهش یافت و فرصت مناسبی برای تکمیل فرآیند آسان سازی بیمه افرادی که به ایران وارد می شوند فراهم آورد. لذا شرکت های بیمه باید از این فرصت که با همکاری خوب وزارت کشور و نیروی انتظامی و سایر مراجع رسمی صورت گرفته بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *