آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019


پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران “ITE 2019“، امروز صبح با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی کشور، جمع کثیری از مدیران ارشد و متخصصان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری و نمایندگان شرکت های فناوری خارجی در مجتمع نمایشگاهی گفتگوی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا؛ این نمایشگاه با برگزاری سمینارها و کارگاه‌های تخصصی به نقد و بررسی آخرین فناوری‌های نوین حوزه‌ بانکداری می‌پردازد. سمینارهایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود عبارتند از : نقشه راه بانکداری دیجیتال- بیمه ها و فین‌تک‌ها_ پرداخت یاران و چالش های کسب و کار- بانک‌ها، پرداختی‌ها و اپراتورها، رقابت یا شراکت- انبار دادها- شهر هوشمند و صنعت پرداخت، از جدایی تا همگرایی – ادغام بانک‌ها، بیم‌ها و امیدها- محصولات آموزشی، کارگاه نیز عبارتند از : بررسی میدانی جرائم سایبری در حوزه بانکی با تمرکز بر فیشینگ- امن سازی و پیکربندی امن سرورهای ویندوزی بانکی- کاربرد بلاک‌چین در بازار سرمایه.

لازم به‌ذکر است؛ دو سمینار نقشه راه بانکداری دیجیتال و بیمه ها-فین‌تک‌ها در نخستین روز فعالیت نمایشگاه برگزار شد.


در این نمایشگاه بانک‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه فین‌تک‌ها حضور چشمگیری دارند. شماری از استارتاپ‌ها علاوه بر عرضه محصولات خود، سعی در دریافت جوایز تعیین‌شده از سوی مرکز فابا را دارند.

پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا، از ۲۸ تا ۳۰ آبان سال جاری، در نمایشگاه گفتگوی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط