واکسیناسیون ۴۵۰۰ معلم به یاد مرحوم “علی خرامان” در خوی آغاز شد

واکسیناسیون ۴۵۰۰ معلم به یاد مرحوم "علی خرامان" در خوی آغاز شد
واکسیناسیون ۴۵۰۰ معلم به یاد مرحوم “علی خرامان” در خوی آغاز شد
مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: واکسیناسیون چهارهزار و ۵۰۰ معلم خویی طی آیینی با عنوان “به یاد پدرم مرحوم علی خرامان” معلم ادبیات تازه درگذشته در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از ایرنا، غلامرضا نظرعلیلو افزود: آغاز واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان به یاد این معلم فقید خویی انجام شد که به نوعی ارتباط معنوی خاصی با معلمان و دانش آموزان این شهر داشت.

وی اظهار داشت: این اقدام به ابتکار معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خوی انجام شد و بیانگر جایگاه رفیع معلمی در بین اقشار مختلف جامعه است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خوی نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: نقش تأثیرگذار معلمان در تعلیم و تربیت و بالندگی نسل آینده برکسی پوشیده نیست و باید این امر همواره باز خوانی شود.

احسان اکبری با اشاره به اینکه معلمان ادامه دهنده راه انبیا هستند، اضافه کرد: معلمان، قشر تأثیرگذاری در جامعه هستند که علاوه بر تعلیم و تربیت حتی در سلامت جامعه نیز نقش چشمگیری دارند و بدون هدایت و روشنگری آن ها دست یافتن به موفقیت ممکن نیست.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره استاد علی خرامان و قدردانی از ۵٢ سال تدریس عاشقانه ایشان ضروری است، گفت: آغاز واکسیناسیون فرهنگیان شهر، گام مهمی در این مسیر و بیانگر توجه دولت به سلامت فرهنگیان است.

به گزارش ایرنا واکسیناسیون فرهنگیان خوی امروز به صورت نمادین در مدرسه شاهد دخترانه این شهرستان آغاز شد؛ خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی با ۴۵۰۰ فرهنگی است.

علی خرامان معلم ادبیات شهرستان خوی بود که بعد از ۵۲ سال تدریس در ماههای اخیر براثر عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *