امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه میهن و بنیاد مسکن خراسان رضوی

امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه میهن و بنیاد مسکن خراسان رضوی
امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه میهن و بنیاد مسکن خراسان رضوی
در سفر کاری دکتر رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن به مشهد مقدس، تفاهم نامه بیمه های آتش سوزی منازل مسکونی روستائیان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی منعقد شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، این تفاهم نامه در دیدار و گفتگوی دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن با مهندس موسوی نیا مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضویی منعقد شد.

مدیرعامل بیمه میهن در جریان این دیدار که مدیر بیمه های اموال و مدیر شعبه مشهد این شرکت و نیز معاونان پشتیبانی، اداری و بازسازی روستایی بنیاد مسکن خراسان رضوی حضور داشتند، با اشاره به همکاریهای راهبردی بیمه میهن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از تداوم همکاریهای دوجانبه با بنیاد استقبال و ابراز امیدواری کرد که ارتقای کیفی خدمات بیمه میهن به این نهاد انقلابی، رضایت بیش از پیش بیمه گذاران و مسئولان بنیاد مسکن را به دنبال داشته باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی نیز از همکاریها و تعاملات بیمه میهن با بنیاد مسکن و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و این نهاد مردمی قدردانی و بر ادامه تعاملات و توسعه همکاریهای فیمابین تأکید کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص بیمه های درمان تکمیلی، مسئولیت، مهندسی و همچنین محصولات جدید و قابل ارائه بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط