- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

۷۲ سوله با هدف واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان در فرودگاه بین‌المللی پیام ساخته می‌شود

۷۲ سوله با هدف واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان در فرودگاه بین‌المللی پیام ساخته می‌شود [۱]
با مشارکت بخش خصوصی؛
۷۲ سوله با هدف واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان در فرودگاه بین‌المللی پیام ساخته می‌شود
[۱]
معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از ساخت ۷۲ سوله در چهار بلوک با هدف واگذاری به شرکت های دانش بنیان و واحدهای کوچک و متوسط با مشارکت بخش خصوصی در این منطقه خبر داد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، غلامرضا حمیدی گفت: یکی از درخواست های شرکت های دانش بنیان و واحدهای کوچک و متوسط از ما برای استقرار در این منطقه، دریافت سوله در سالهای گذشته بود که با توجه به اینکه ارائه خدمات در پیام به صورت اجاره زمین بود، قادر به تامین نیاز این واحدها نبودیم.

وی تصریح کرد: با هدف ساخت سوله در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، فراخوانی برای جذب شرکت هایی با هدف ساخت سوله در این منطقه منتشر شد که به دنبال این فراخوان یکی از شرکت هایی که در حوزه ساخت سوله با تکنولوژی های مقاوم، سریع و با کیفیت از سوابق خوبی برخوردار بود برای انجام این طرح انتخاب شد.

معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه زمین برای ساخت این سوله ها در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است، اظهار داشت: عملیات این سوله ها آغاز شده که طبق برنامه زمان بندی شده، تا پایان شش ماه اول سال آینده ۷۲ سوله در قالب دو بلوک توسط این شرکت ساخته و در اختیار شرکت های دانش بنیان و واحدهای کوچک و متوسط قرار خواهد گرفت.

حمیدی با بیان اینکه تا شش ماه اول سال آینده، دو بلوک ساخته و به متقاضیان واگذار می شود، گفت: در مجموع حدود ۷۲سوله کوچک و بزرگ توسط این شرکت ساخته که در کنار واگذاری به شرکت های دانش بنیان و واحدهای کوچک و متوسط، یک سری از نیازهای منطقه در حوزه تجاری و اداری را نیز مرتفع خواهد کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66878 [۱]

[۳] [۴]