۵۵هزار نفر با حمایت بنیاد مستضعفان خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند

۵۵هزار نفر با حمایت بنیاد مستضعفان خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند
۵۵هزار نفر با حمایت بنیاد مستضعفان خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند
بنیاد علوی از ابتدای سال تاکنون به ۵۵ هزار نفر ساکنان مناطق محروم از طریق سفیران سلامت در حوزه های بهداشت و سلامت، خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ علی ابرازه در گفت و گویی اظهار داشت: در سال جاری، موسسه سلامت علوی، ارائه مستقیم خدمات سلامت و بهداشت به افراد نیازمند در مناطق محروم و کمتر برخوردار را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این حوزه‌ها، ارائه خدمات در حوزه بهداشت دهان و دندان است، گفت: در ۱۷۲ شهر فاقد دسترسی به امکانات دندانپزشکی و دارای بیشترین آمار پوسیدگی دندان، خدمات تخصصی رایگان ارائه شد.
ابرازه همچنین اعلام کرد: یکی دیگر از این حوزه‌ها، بهداشت چشم و مشکلات بینایی است که برای این موضوع نیز در شهرهای یاد شده خدمات قابل توجهی ارائه شده است.
به گفته مدیرعامل موسسه سلامت علوی، این موسسه در حوزه سلامت مادران باردار و شیرده نیز خدمات حوزه سلامت را در ۳۵ شهر ارائه می‌دهد.
ابرازه افزود: در راستای پیشبرد اهداف موسسه سلامت در تلاش هستیم با ایجاد پلتفرمی، اطلاعات افراد از زمان شناسایی تا پیگیری مباحث درمان‌ آن‌ها، به‌صورت فناورانه در آن سامانه درج کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=82017

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *