- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

۱۵هزار نفر از بانک صادرات ایران وام ودیعه مسکن گرفتند​

در سال ٩٩؛
١۵ هزار نفر از بانک صادرات ایران وام ودیعه مسکن گرفتند
در سال ۹۹؛
۱۵ هزار نفر از بانک صادرات ایران وام ودیعه مسکن گرفتند
[۱]
تعداد دریافت‌کنندگان وام ودیعه مسکن از بانک صادرات ایران طی سال ٩٩  از ١۵ هزار نفر گذشت و بیش از دو هزار و ٨۴۴ میلیارد ریال توسط بانک به این افراد پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در سال گذشته بیش از دو هزار و ٨۴۴ میلیاردریال  به ١۵ هزار و ٩٣ نفر وام ودیعه مسکن پرداخت کرد.

استان‌های خوزستان، کردستان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، زنجان، کرمان، مرکزی و البرز، ١٠ استان اول دریافت‌کننده بیشترین وام ودیعه مسکن از بانک صادرات ایران در سال ٩٩ بوده‌اند.

پرداخت وام ودیعه مسکن [۳] برای مستأجران در قالب برنامه‌های حمایتی بانک صادرات ایران در شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، از ابتدای شهریور ماه سال ٩٩ آغاز شده و در کنار پرداخت تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، به منظور کاهش مشکلات هموطنان به اجرا درآمده است.بانک صادرات ایران طی سال‌های اخیر کمک به بخش مسکن را در شهرها و روستاهای کشور با پرداخت تسهیلات حمایتی مورد توجه قرار داده و پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز به صورت جدی دنبال می‌کند.

[۴] [۵]